slimme media

Status
Please reply by conversation.

tragmadat

vioo eh 'l
Smart Media 64mb kaartjes pff klotenezooi
To5ch8)
Geef ze gratisaan mij , of noem je prijs 8)

Voor oe ESX?

esx en
es-1 mII
Jonguh!
Allebeiden dus.
Maar ook van die kleute smartcards dus inderdaad ;(]
Help mij uit

Voor onze kinderen thuis en hinder, ik verkoop niks dus bla bla
Ik wil kaartjes ;)

Ik vond een SmartMedia kaartje in de Juno die ik over genomen had. 16Mb hardcore samples. Ik heb em een aantal jaar als plectrum gebruikt. Je had em mogen hebben, maar ik heb echt net een ES mkII op de kop getikt. Dus hij blijft voorlopig hier. Sorry

Ik heb er eentje. Die deel ik met mijn Boss BR532 en mijn Yamaha S30.
Het zijn klotendingetjes, maar die plectrums kosten nog steeds ruim 60 euro. Dus ik ben er zuinig op.

Damn, wist niet dat die dingen zo schaars waren! Ik b en benieuwd of de afgesleten hoek van m'n kaartje afdoet aan de prijs. :) Maar serieus... Voor de prijs van een kaartje kan je dus ook 10 converters kopen?

http://www.ebay.com/bhp/smartmedia-adapter

Ahhh... XD cards van 64 MB ijn ook duur :S. Dus Xd to SD converter nodig. En dan 64 MB SD cards sparen :)

Ik wilde eentje kopen voor mijn Yamaha S30 synthesizer. Maar toen ik de prijzen zag, besloot ik die van mijn Boss BR532 maar te gebruiken.

Die kaartjes geven ook nog eens steeds lees- en schrijffouten. Heel vaak zegt mijn BR532 of mijn PC dat de kaart niet zou zijn geformatteerd. Dan ben je in het ergste geval je opname kwijt.

Voor degenen die nog SmartMedia kaarten zoeken; die kunnen ook evt. hier even kijken.

KLIK

Status
Please reply by conversation.
Back