Lekkere verb pedaaltjes

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Ik heb al een EHX Cathedral en een Strymon time line (delay)
Komt nog een moog mf-104m aan, maar wil nog wel iets meer verbs hebben
Welke stompboxjes zijn nog meer de moeite waard (strymon bluebverb is natuurlijk een usual suspect) hoe is de eventide Space?

ITB heb ik natuurlijk alles van Valhalla, ben nu volledig losgeweekt van m'n daw
En heb liiever wat keuze dan bijv 1 lex pcm91

Tweedehands Roland SRV2000, kost weinig, klinkt prachtig. Of moet t echt een pedaal zijn? Dan eventide space idd.

spring reverbs, zeker de moeite waard.

of BBD delays van EHX waarin je effecten in het feedback pad van de delay kan schakelen.

Daar zet ik wel eens een tape recorder op.

wel erg rauw geluidje die memoryboy deluxe

Voor de rest gebruik ik niet zoveel digi verbs..

houd daar gewoon niet van.

De bad kamer een AMP en een mic trekken mij meer.

Ok, ik bestel denk ik nog maar een 2e cathedral en een tone tattoo
Ben benieuwd of de MF104 echt nog weer dikker is dan de timeline voor bucketdelay
Hij is namelijk fors aan de prijs in het zwart

Ok, ik bestel denk ik nog maar een 2e cathedral en een tone tattoo
Ben benieuwd of de MF104 echt nog weer dikker is dan de timeline voor bucketdelay
Hij is namelijk fors aan de prijs in het zwart

Ik ben ook heel benieuwd. Vraag me altijd af hoe bruikbaar een mono delay nu eigenlijk is. Ben benieuwd naar je volgende demo met de 104.

Ik heb een fettish met analoog en wil dus per sé een analoge bucket delay erbij met bucketbrigade chips ipv de shark DSP's in de timeline, de timeline is ook erg prettig, maar vind ik meer een goede tegenhanger voor bijv een lexicon multi fx. Maar daarnaast wil ik dus gewoon een analoge bucket brigade delay.
Dan hebben we de MF-104, wat hebben we nog meer? Qua reverb ga ik verder met cathedrals
Gewoon lekker in line, klinkt toch wat vetter als op de aux send return
Ik heb nu een 2e cathedral unit erbij besteld samen met de timeline en de mf104 moet ik dan redelijk kunnen spacen :)

Maar daarnaast wil ik dus gewoon een analoge bucket brigade delay.
Dan hebben we de MF-104, wat hebben we nog meer?

zoiets als de maxon / ibanez ad230 ?
of iets anders van die serie ..

welke ook erg leuk is: ibanes es 2.

Nieuwe echoshifter van Ibanez is net een paar maandjes uit. betaalbaar en is in staat tot een hoop leuke dingen. misschien een tip? en had ik al gezegd dat ie houten zijkantjes heeft :doei:

es2-pedal-front.jpg

Ik heb zojuist een 2e EHX cathedral besteld en een MOOG MF-104m
Dus nu heb ik zometeen 2 Cathedrals, een Timeline en een MF-104
De Nord4 heeft z'n eigen FX lijkt me voorlopig prima zo.

De 104 is zo lekker dik :D

ik bedoel de superego van ehx. als je die in het feedback pad van de moog 104 zet.mmmm zelfde principe is ook de ehx freeze maar die heeft minder mogelijkheden.

Back