Prophet 600

Status
Please reply by conversation.
Staat ook nu op de voorpagina. :
Dat was ikke :)

Deze is helaas al leeg geroofd..

ACHTUNG ALLE 22 CURTIS CHIPS VCO-VCA-VCF blieben leider nicht im prophet mehr drin-
daher bitte als ungeprüftes defektes tüftlergerät

En nog ff de vertaling in scamstijl.. zoals google translate dat alleen kan :D

Helaas LET OP ALLE 22 CURTIS CHIP VCO-VCF-VCA waren niet in de profeet dringender
Gelieve daarom ongeteste als defect tüftlergerä

Dat was ikke :)

I know :D :okdan:

Deze is helaas al leeg geroofd..

En nog ff de vertaling in scamstijl.. zoals google translate dat alleen kan :D

Helaas LET OP ALLE 22 CURTIS CHIP VCO-VCF-VCA waren niet in de profeet dringender
Gelieve daarom ongeteste als defect tüftlergerät

Oeps...beetje blond vandaag :Z

Leuke reacties onder mijn oproep... Als er al iemand overwoog zijn Prophet 600 te verkopen, dan kan ik dat nu dus helemaal vergeten. Dankjewel.

Overigens zoek ik nog steeds een prophet 600; zonder upgrade! Ik vind 'm mooi zoals ie ooit bedoeld was, met al zijn beperkingen. Mijn prijs was gebasseerd op wat ik elders op het forum las. Maar laat iemand maar een voorstel doen...

Nee jij probeert iemand voor 650 euro zijn Prophet 600 af te troggelen terwijl hij bijna het dubbele is tegenwoordig.

ok thanks.
Die op marktplaats had ik al gezien. Boven de 800 E is echt net over de rand voor mijn portemonnee.

Ik zoek rustig verder. Geduld hebben heeft al eerder vruchten afgeworpen.
Die P600 gaat er heus een keer komen al is het over x jaar, net als een paar andere op de Sinterklaasverlanglijst.

Dus nog steeds gevraagd: Prophet 600.
Prijs n.o.t.k. maar max. 800 euro afhankelijk v/d staat.

Die thanks was dus voor Fourier bedoeld, niet voor die man die zichzelf een hele bikkel vindt.
Neem eerst de moeite om een discussie te lezen voor je zomaar iets roept.

Status
Please reply by conversation.
Back