live....

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Zojuist maar eens wat live opgenomen, gewoon proberen wat te spelen en de knop maar laten lopen, ben geen begenadigd pianospeler,maar dit zit al een tijdje in m'n hoofd en met de P12 kon ik het even niet laten. direct vanuit m'n vingers wavelab in :D

Cirklon helpt :D

gewoon Cirklon mee laten lopen met een kort pattern en live record. Of 2 met een keyboard split, helemaal leuk.

Ja, ik ben vandeweek begonnen met Ck patterns, maar nog lang niet zo thuis in het editten als met de P3 pattern
wil de cirklon wel meer al midi recorder gaan gebruiken, omdat je ideaal gezien op rec drukt en gewoon bijv 8 of 16 bars live kan inspelen en dat is dan gewoon weer een pattern erbij in je collectie, maar ik moet daar zelf nog ff aan wennen omdat te doen

korte patterns zijn echt heel cool voor chords, doen echt gave dingen met de lfo etc

gewoon hakken op synths met midi :D

Kun je met de Cirklon twee of meer inputs tegelijkertijd op aparte sporen opnemen?

Dat is wel echt gaaf, snap niet dat dat niet kan bij andere sequencers.

Kun je met de Cirklon twee of meer inputs tegelijkertijd op aparte sporen opnemen?

Dat is wel echt gaaf, snap niet dat dat niet kan bij andere sequencers.

nee, sorry.Ik vermoed dat Cirklon dit niet kan. De p3 in ieder geval niet. Ik was te enthousiast: 2 step sequencers sturen midi, merger er tussen. Je kunt wel doormiddel van aux events andere patterns in Cirklon beïnvloeden, dat wel. En dit gaat heel ver...

Laatst gewijzigd:
Raphie, kun jij aangeven wat het verschil in gebruik is tussen de P08 en de P12? Geluid? Mogelijkheden?

Beide, meerr stemmen maar ook meer metalic achtige, oberheim, waldorf achtige sounds, maar ook het warme brassy van de P08, ben er erg blij mee

Back