Nieuwe 7''

The Untitled: ben jij toevallig familie van ene Lammert Slofstra?

Damn Jacob, het beukt flink door! Ik hou van hard en snel, maar je krijgt geen moment rust :P.

Neem aan dat je niet ineens de dringende neiging hebt gekregen om er ergens een break in te maken, nog geen seconde :D.

Lekkere acid patterns zitten erin! Wreed coole noise trouwens op het eind, wtf is dat?

Om 6:00u zou ik dit wel kunnen waarderen op een feest.

Jezus mina, de loudneswar... Welke limiter heb je gebruikt man?

Grappig er is niet eens een limiter gebruikt, sterker nog ik heb er niet eens éen.
Alhoewel ik distortion wel vaak op die manier toepas.

Het is denk ik wel aardig om de overige technische info hier te vermelden, het is tenslotte synthforum.
Technical.
UNCOMPROMISING ANALOG TERROR tracks are live captured moments from the Noisechamber studio. Free improvisations with limited till none editing afterwards. Using a; Roland TR909 clone: Jomox xBase 09, Roland TB303 clone: Ladyada x0xb0x, Roland TR 606, Arturia MiniBrute, Deucetone RAT, Peavey 10bands stereo EQ, Alecto bucketdelay, Tapco 120 mixer, Yamaha rm1x (Minibrute sequencing), Cakewalk UA101 interface, Wavosaur Audio Editing software, Vertex Multi Inspector Free and a camping kachel jwt.

bron: http://www.analogterror.nl.ae

Erg vet. Als die uit is zou ik dit nog wel eens aan kunnen schaffen.

Gaat de naald niet uit de groef springen bij deze geluidssterkte, het blijft een 7".

Vast niet.. zit niet heel veel low end in. Bovendien zal de cutting engineer het overall level omlaag halen om de lathe te beschermen. Vind het alleen wat lang voor een 7"
Max aanbevolen tijd om op een goed level te zitten is 3:20

Hoe sneller hoe beter. hoe groter de vinyl hoe meer je erop kwijt kan.
Enige voordeel van een 10"is dat het goedkoper is om te distribueren ivm gewicht/verzending. Persen kost hetzelfde als een 12"

Back