• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

diversen modules, synths, effecten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

- -

Ouwe rot
Roland U220 module 140 euro
Roland U110 module 100 euro
Roland M-vc1 vintage synth module 150 euro
Roland M-dc1 dance module (verboden module) 175 euro
Yamaha TX81z, multitimbrale FM module 150 euro
Novation Bassstation rack 250 euro

Yamaha SPX50d effect 19inch 125 euro
ART Proverb effect 19inch 80 euro
KORG DV200 effect 125 euro

19 inch rack 20he 75 euro
19 inch flightcase 6HE 100 euro
19 inch flightcase 6HE groot 125 euro

Roland XP-10 synthesizer 265 euro
Roland Juno 60 synthesizer + JSQ60 sequencer 425 euro (sequencer los 100 euro)

de prijzen staan vast, dus ik zou zeggen: pak je de u110 dan kom je met de verzendingskosten wel uit op dat bedrag

De U-110 heb ik al namelijk de CM-32P (die zonder ruis ;) )
120 Euro en verder ga ik niet, want opmarkplaats etc staan er momenteel genoeg.

wat is er zo verboden aan die mdc1? ook die staan overal te koop. lijkt me toch niet zo'n verboden iets?

over de u220: je mag em voor 125 euro kopen, das de laagste prijs waarvoor ie op marktplaats wordt aangeboden.

over de M-dc1: de module moest uit de produktie indertijd gehaalt worden wegens auteursrechten van de sounds die erin zaten. wel degelijk verboden dus ! Vraag me af als je die sounds nu in een muziekproductie gebruikt wie de kosten moet betalen, denk Roland dan. Is ook wel een leuke module, heeft tal van drumloops.

U-110

U-110

Origineel geplaatst door Phase
over de u220: je mag em voor 125 euro kopen, das de laagste prijs waarvoor ie op marktplaats wordt aangeboden.

over de M-dc1: de module moest uit de produktie indertijd gehaalt worden wegens auteursrechten van de sounds die erin zaten. wel degelijk verboden dus ! Vraag me af als je die sounds nu in een muziekproductie gebruikt wie de kosten moet betalen, denk Roland dan. Is ook wel een leuke module, heeft tal van drumloops.

Ik ken de module en heb ook nog 10 U-110 soundcards die er in kunnen.
vandaar verzend je ook via post??

verzenden doe ik wel, de kosten voor t verzenden zijn uiteraard voor jou.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back