Hoi

vol.1

Nieuwkomer
Hoi,

Eventjes voorstellen:

Ik ben (net als alle andere leden op dit forum waarschijnlijk) verslaafd aan electronische klanken, computers en synths, vandaar dat ik me maar even registreerde.
Mijn voorkeur gaat uit naar minimale en experimentele muziek, en de wat rustigere genres zoals Ambient en eventueel zelfs hip/trip-hop. Verder heb ik eigenlijk (nog) niet bijzonder veel te vertellen, en zelfs nog niet veel gelezen op dit forum, dus laat ik daar alvast maar mee beginnen.

groeten en tot de volgende posts.

gegroet en welkom
en veel fun hier.

hmm, minimalistische dingen...
bepaalde goepen waar je een voorkeur voor hebt?

groetjes

cloudy

Origineel geplaatst door cloudman
hmm, minimalistische dingen...
bepaalde goepen waar je een voorkeur voor hebt?

Nogal veel eigenlijk ;)
Dat gaat van labels als Mille Plateaux, Raster-Noton en 12k tot Japanimprov en Erstwhile. En natuurlijk ook wat oudere opnames, zoals die van Eliane Radige, Bernhard Parmegiani, Guy Reibel, ..

Wat voor gear heb je?

Dit zijn zo'n beetje de 'essentials' die overbleven na jaren kopen/verkopen:

Computer: eMac g4 800
Software: Logic 6 Audio + wat freeware
Synths: Kurzweil k2000 + Waldorf Microwave XT
Overige: Mackie 1202VLZ - Roland R5 - Fostex FD4 - Berhinger MX602A + wat prulletjes zoals analoge delays en effectenpedaaltjes

Heb je ergens songs online?

De muziek die ik maak en beluister is nogal experimenteel, en zeker en vast niet te vergelijken met de songs die ik tot nog toe hoorde op dit forum. + ik treed niet zo graag op de voorgrond met m'n muziek. (?)

Re: Hoi

Origineel geplaatst door vol.1
Ik ben (net als alle andere leden op dit forum waarschijnlijk) verslaafd aan ..., computers ...
Uhm.. dat niet.. :D
..+ ik treed niet zo graag op de voorgrond met m'n muziek.
Hahaha, zo kan je 't OOK zeggen! :D lol!

Maarre, WELKOM! :koffie:

Re: Re: Hoi

Re: Re: Hoi

Hahaha, zo kan je 't OOK zeggen! :D lol!

Tja, mensen vinden me zelfs zonder m'n muziek te horen vaak al raar genoeg hoor ;)

:confused: Goh, dus ik ben niet de enige?! :D

Re: Re: Re: Hoi

Re: Re: Re: Hoi

Origineel geplaatst door vol.1
Tja, mensen vinden me zelfs zonder m'n muziek te horen vaak al raar genoeg hoor ;)

welkom

enne je zal je op dit forum dan echt niet alleen voelen:duivels:

welkom:L

Back