Patchbay....

Catscan

Electronic sounddesigner
Wie weet een betere oplossing...heb je digitale?:confused:

Attachments

• dsc01734.jpg
    dsc01734.jpg
    99,2 KB · Bekeken: 120
En ik maar denken dat ik hier spaghetti maak :D Ziet er erg lekker uit.

Een antwoord op je vraag heb ik helaas niet. Maar dat het zo'n puinhoop wordt komt dat niet door 'haastige spoed'?

Man!! En ik vervloek mijn snoeren-zooi al!!
Toch begrijp ik 't nut van een patchbay nog niet helemaal..:confused: (ik heb me er ook nog nie echt in verdiept..)

Als je zoveel patchkabels moet gebruiken, dan heb je jouw patchbays niet echt handig geconfigureerd.

Origineel geplaatst door Zoidsity(take2)
Man!! En ik vervloek mijn snoeren-zooi al!!
Toch begrijp ik 't nut van een patchbay nog niet helemaal..:confused: (ik heb me er ook nog nie echt in verdiept..)

Nee snap het nut er eigelijk ook nie van,dus mense leg eens uit!

tenk joe.. :D

Verdient dat nog een beetje bij als telefoonoperator? ;)

:D Zekerz!!

Maarre,
Origineel geplaatst door Zoidsity(take2)
(ik heb me er ook nog nie echt in verdiept..)

't was meer een opmerking, dan een verzoek tot uitleg..

I'll be quiet now..
:o:

Misschien iig handig om het begin en het einde van een kabel met een of andere labelwriter te labellen. Namen als "JP-8080 1" ofzo aan beide uiteinden van de kabels, dit ziet er uit alsof je het allemaal uit je hoofd moet doen, kan wel, maar ik zou er koppijn van krijgen.

Jij hebt meer patchbays dan apparatuur om daar op aan te sluiten (grapje hoor!)

Persoonlijk zou ik geen 4 patchbay's met elkaar verbinden. Elk tussenstation zal ook weer voor wat meer ruis zorgen.
Misschien die 4 verkopen en een digitale kopen. Zo'n digitale is wel duur, maar het lijkt me dat jij genoeg geinvesteerd hebt in apparatuur. Dat dit juist een goede aanvulling zou kunnen zijn.

Kijk hier eens naar:
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw9_artikel-135432.html

Groet Erik

dacht dat je juist een 52 kanaals ghost mixer had gekocht om dit op te lossen .... :confused:

Ha die Bart geef me van de week ff een belletje, dan leg ik wel ff het een en ander uit.

Dit verhaal is mij ff wat te lang om nou in te gaan leggen kloppen.

mzzl,

:)

als je je patchbays goed organiseert (vanachter dan), creëer je vanvoor meer flexibiliteit als je een andere opstelling wil dan je standaardopstelling, of als je compressors/andere dynamische effecten wil invoegen. maar als je constant zoveel kabels aan de voorzijde moet hebben steken, moet je volgens mij je patchbays eens reorganiseren en ervoor zorgen dat je zo'n instellingen als normalled, half-normalled, open en closed ten volle weet te benutten. dan zal je zelden of nooit zoveel kabels aan de voorkant hebben zitten.
handig daarbij is, geloof het of niet, het voorbeeld in de manual van de oude behringer patchbay, ik wilde je de link sturen, maar ze hebben nu dus blijkbaar een nieuwe, de oude staat al niet meer op de site...

edit: maar je hebt hem al, zie ik, want je hebt 'oude' behringer patchbays...

Laat maar faab

Ik heb het idee gekregen om alles weer te verandere....
Eerst had ik een 24 kanaals mengpaneel met veels te veel apperaten om aan te sluiten....
Ik ga nu me effecten direct aan sluiten op me mengpaneel(heb nu 56 kanaals:))
En ga gebruik maken van me inserts..voor me compresors,filters etc.....
En mij synth's en sampler en drumcomputers ook direct....
Behalve de extra outputs op me apperaten.....zoals me xt,nordrack of de micro q en drumcomputers
gooi ik op maximaal 2 patchbays......en dan heb ik meer ORDE:)

Maar waneer ik dat doe pfff.....wel veel werk

ps. de behringers gaan de deur uit(als ik het heb gedaan:))

Ik haat behringers kwaliteit....die jack inputs zijn wel gaar...
heb een dbx patchbay er bij gekocht!!!:)

zo dat ben ik kwijt...;)

Staat nog een mooi Signex patchbay op Marktplaats. Geen digitale helaas.
Misschien dat iemand er nog wat aan heeft.

Dit is de link gevolgd vanaf marktplaats!
http://www.c72.nl/sale/

Volgens mij werkt hij met kleinere patchstekkers (Bantam?), maar ik kan het verkeerd hebben.

trouwens succes met de grote verandering in je leven CATSCAN!:okdan:

Back