Na jaren ga ik weer een studiootje bouwen. Hybrid workflow; ableton met 6u modular rack en wat (elektron) bakjes. Aangezien mijn RME Fireface 400 niet meer lekker samengaat met mijn Macbook M2 zoek ik een andere soundcard / usb mixer, of manier om gebruik te maken van de Fireface (via adat bijvoorbeeld, maar dat heeft geloof ik wat beperkingen).
Qua kwaliteit wil ik niet inleveren t.o.v. RME. Ook kijk ik met een schuin oog naar een SSL Big Six; lijkt prettig te werken in een hybrid setup. Aan de andere kant is een analoge mixer icm multichannel interface ook een interessante optie.
Wie heeft ervaring met vergelijkbare setups of goede tips? Wat zouden jullie anno 2026 kiezen?
Qua kwaliteit wil ik niet inleveren t.o.v. RME. Ook kijk ik met een schuin oog naar een SSL Big Six; lijkt prettig te werken in een hybrid setup. Aan de andere kant is een analoge mixer icm multichannel interface ook een interessante optie.
Wie heeft ervaring met vergelijkbare setups of goede tips? Wat zouden jullie anno 2026 kiezen?