Solina String Ensemble '72 [30 jr. op zolder gestaan....]

Zoidsity

Go with the flow..
precies! is ook dezelfde die overal 'ja' op antwoord..

Hij heeft ook een analoge TX81Z te koop! Dat is een interessant model lijkt me.

"30 jaar op zolder" is in de praktijk zeker geen aanbeveling !!! 10 tegen 1 dat die bak heel hard "Poeff" zegt als je 'm aanzet. Instrumenten moeten bespeeld en onderhouden worden om in goede conditie te blijven.

en 595 euro is een erg inflatoir prijsje... Ecnomische Controle Dienst, kan deze zakkenvuller ook nog mee?
:duivels:

wat ik me dan afvraag: wat zou die als inruil prijs hebben gegeven 450?

[kleine opmerking]: Hij is wel nagekeken, e.d. dus hij werkt wel..

Hij geeft goeie inruilprijs op gear, DAT wel! Dus als je iets wilt inruilen op nieuw spul en je kan een beetje (mee)lullen... ;)

IK heb 2 solina's laten repareren, waarbij ic's vervangen moesten worden. De man was 2 uur bezig en ik was incl. IC's 52 euro incl. BTW kwijt.
Een verkoopprijs van bijna 600 euro is niet gerechtvaardigd. De gene die hem koopt wordt eigenlijk afgezet. Voor 250 euro heb je ook een goeie als je effe doorzoekt.

hmm ik vindt persoonlijk 200 echt de max voor z'n ding, sommige bakken worden echt onterecht te duur net zoals ms10 die je als ziet staan voor 450
ik heb de mijne ooit nog voor 200 gekocht en een tweede voor 235

Origineel geplaatst door EDP
hmm ik vindt persoonlijk 200 echt de max voor z'n ding, sommige bakken worden echt onterecht te duur net zoals ms10 die je als ziet staan voor 450
ik heb de mijne ooit nog voor 200 gekocht en een tweede voor 235

Ben ik het aardig mee eens
Maar dat is uit de tijd dat geluk ook nog heel gewoon was

Een paar maanden geleden heb ik in Dordrecht voor €75 de laatste van een partij SEs gekocht, was een toets gebroken (komt zeker wel bekend voor bij sommigen van jullie?) Deze was voor €15 gerepareerd via De Bruijn Orgelservice. Totaalprijs dus €90 voor een perfecte SE! :)

Back