Winnende demo ADE Next 19-10-2013

Tanzkonsol

a.k.a. SLAVES OF SINUS
Ik was zeer verbaasd alsmede vereerd dat een track van mij tot winnaar tijdens de Demolition op ADE Next
was verkozen. Bikkelhard panel dit jaar met o.a. Todd Terry, Chris Liebing, Sandrien en Greg Wilson (Hacienda).
Tijdens de demo-bespreking kwamen veel '1000-in-1' tracks voorbij en je zag de jury zoeken naar iets origineels.

Uit het verslag: Sandrien commented, "I would play that." Even Todd Terry gave his opinion, "I would definitely sample that."

Ben zelf nog niet tevreden over het arrangement dus daar wordt verder nog aan gewerkt. Ik deel het nummer graag.
Binnenkort in Whitenoise radio van Dave Clarke. Ben daar gelukkig al twee keer eerder met nummers te horen geweest.

https://soundcloud.com/#tanzkonsol/slaves-of-sinus-opposite-of

Gefeliciteerd! Leuk om te lezen...

De track in kwestie kan ik toch niet vinden (ik klikte op de link maar toch kreeg ik hem niet te horen, i.p.v. krijg ik de stream pagina, beetje vreemd maar...

Ik vind het totaal niet vreemd eigenlijk. Wederom een zeer origineel nummer, goed gedaan! Ik was eigenlijk al fan sinds ik die remix van Telepopmusik van je hoorde!

Een puntje van kritiek op je winnende nummer: ik vind je snare iets te dof. Maar alsnog: gefeliciteerd!

Misschien had ik even een emoticon moeten plaatsen om misverstanden te voorkomen. Lekkere track Robert. Plus het bier erna was ook niet te versmaden. Ben het wel eens met de opmerking over de snare. Even wat meer hoog en wat minder midlaag.

Lekkere track hoor! Gotta love the acid!

echt een mooie track. mooie sound. ik wou dat ik een echte 808 had. dat ze jouw track hebben gekozen om orginaliteit snap ik niet. het klinkt eerder als een electro track uit de begin jaren 90 uit die stad met een d :D

dir betekend zeker niet dat ik het niet kan waarderen. sterker nog ik ga hem nog eens luisteren. trouwens die andrre tracks met zang zijn ook erg vet.

Back