• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

quiklok 3 synths + extra

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

synthiaks

Gepokt en gemazeld
Ik heb hier een quiklok standaard voor 3 synthesizers

sku_QL_623.jpg

Er mankeert wel wat aan!! De bovenste stand loopt een beetje schuin af waardoor je bovenste synth aan de ene kant een cm hoger is dan de ander. Ik heb dit altijd opgelost door er een klein stukje you op te leggen waardoor de synth mooi rechtstaan. de draaiknop waarmee je hem zo handig mee open en dicht kan draaien is afgebroken dus dit moet je met een sleutel doen of ander stuk gereedschap.(ofn een nieuw gevalletje bestellen) Hij is nog steeds superbetrouwbaar en het is een goeie stand!!!
Ik heb ook nog een lichtgewicht stand voor één synth of keyboard.

Dit alles is te ruil voor een fles courvoisier XO

thumb_xo.jpg

http://www.tonovermars.nl/cognac.html

salut!:kroon:

De stands staan in Assen (Drenthe)

...is Bisquit soms niet goed genoeg? :duivels:

Mag ik bij deze even opmerken dat ik dit een goede ontwikkeling vindt.

Gear omruilen voor drank zou veel vaker moeten gebeuren. Het is immers kiezen tussen twee 'kwaden'.

Nou goed dan. Ik heb nog wel een flesje wodka staan, heeft iemand nog een K2600RS rondslingeren? :D

Verders, lijkt me een mooie deal voor een lekker studiostandaardje, het is weer jammer dat ik er net eentje heb gekocht 8o)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back