EMU SP 1200 voor 650,-

je hebt hele fora vol met gasten die alleen maar orgel akkoord transpose bagger hip hop met de sp maken, deze is het beste voorbeeld waar de mix express belachelijk piepende SP12 is.

Dat gelooft toch niemand joh!

Ik wil het best geloven hoor, ik heb wel eens een uurtje zitten keuvelen met buck65, niet dat iemand die hier kent. :P

eget rappers praten noiet [die zijn namelijk boos;-]]
:P

iemand sp1200 kopuh

het wordt overigens steeds gekker met die prijzen. ze gaan nu voor rond de $3000 op eBay

Ik heb nog steeds spijt dat ik em niet kon gaan halen voor die 650.. :( Hij stond ook nog best lang te koop..

Hank Shocklee zei me een keer dat ie ipv een LP filter zijn jackplug half in de mixer stopte waardoor ie dat effect kreeg dus....

Dit klopt, alleen niet in de mixer maar in de SP1200 zelf.
Achterop de SP1200 staat bij outputs 1 t/m 6: tip = unfiltered, ring = filtered
dus de SP1200 is zo ontworpen dat je de filters alleen kan gebruiken met de jackplugs er half in.. best vreemd

dus de SP1200 is zo ontworpen dat je de filters alleen kan gebruiken met de jackplugs er half in.. best vreemd

Misschien ook wel leuk want je kan denk ik ook tegelijk filtered en unfiltered versies van je sample eruit trekken en bijvoorbeeld L/R pannen.

Dat zou idd vreemd zijn, dus zou ik stereo jacks gebruiken in dit geval :eureka:

je hebt hele fora vol met gasten die alleen maar orgel akkoord transpose bagger hip hop met de sp maken

wat is orgel akkoord transpose bagger hip hop?
heb ik geloof ik nog nooit gehoord

Dat zou idd vreemd zijn, dus zou ik stereo jacks gebruiken in dit geval :eureka:

dus met een stereojack er helemaal in krijg je filtered?

Back