Distorted Breaks

tja mijn meisje kijkt me nu verontrust aan door de herry die uit mijn koptelefoon komt. verder mist hrt enige opbouw of referentie om een nummer te kunnen worden genoemd. ik alleen maar reason scream en dad ook niet echt de mooiste distortion

Wat bedoel je met 'referentie'?
En qua opbouw... zet het eens op terwijl je rondloopt en gestresseerd iets probeert te doen :D
Toch bedankt om te luisteren ;)

Terzijde: Ik hou wel van timandtheocean! (ondanks de cheezy titel :D )

mooi gelukkig. tja ik vind het helmaal niet cheezy. ik houd ook echt helemaal niet van cheezy muziek. jou nummer is wel heerlijk gefreaked. alleen wat is mis is een geluid wat je als het waare een beetje lucht geeft door het geweld heen. ook mis ik diep laag.

mooi gelukkig. tja ik vind het helmaal niet cheezy. ik houd ook echt helemaal niet van cheezy muziek. jou nummer is wel heerlijk gefreaked. alleen wat is mis is een geluid wat je als het waare een beetje lucht geeft door het geweld heen. ook mis ik diep laag.
Ik had het enkel op de titel he, die klinkt een beetje als een kinderboek. De muziek zelf is hélemaal niet cheesy.
Bedankt voor de tips! Het is nog niet af, dus misschien de Slim Phatty ook eens aanzetten.... :okdan:

Inderdaad wat meer laagjes uit het audiospectrum......stuk is fijn, maar nu is het alleen maar stuk en mist massa.
Weleens tracks van Praxis label geluisterd?

Laatst gewijzigd:
Hopelijk gaan we dit jaar met oud en nieuw een feest doen met Hecate en Headfuk in Londen.........zijn allemaal erg relaxte mensen..

Somatics hebben ook erg vette muziek gemaakt....even zoeken naar een track die zo vet is...

Aangezien ik al een tijd in de breakcore scene zit leek dit mij erg interessant. Het werd alleen erg eentonig op den duur. Die vocal wie je erin gooit tijdens de breakbeat geeft een tof effect :)

Aangezien ik al een tijd in de breakcore scene zit leek dit mij erg interessant. Het werd alleen erg eentonig op den duur. Die vocal wie je erin gooit tijdens de breakbeat geeft een tof effect :)
Het is mijn eerste poging om eens zoiets te maken. Morgen of overmorgen zou het afgewerkt moeten zijn, en een heel stuk minder repititief ;) . Ik heb een hele hoop ideeën die klaar zijn om over te lopen :)

Back