Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik had het enkel op de titel he, die klinkt een beetje als een kinderboek. De muziek zelf is hélemaal niet cheesy.mooi gelukkig. tja ik vind het helmaal niet cheezy. ik houd ook echt helemaal niet van cheezy muziek. jou nummer is wel heerlijk gefreaked. alleen wat is mis is een geluid wat je als het waare een beetje lucht geeft door het geweld heen. ook mis ik diep laag.

Ik had nog niet van het label gehoord, maar ik ken wel Bourbonese Qualk.Weleens tracks van Praxis label geluisterd?
<edit> http://www.discogs.com/label/Praxis -> en Hecate en Somatic ResponsesNice!Somatics hebben ook erg vette muziek gemaakt....even zoeken naar een track die zo vet is...
Somatic Responses - Wherever (HQ complete track 1999) - YouTube

Het is mijn eerste poging om eens zoiets te maken. Morgen of overmorgen zou het afgewerkt moeten zijn, en een heel stuk minder repititiefAangezien ik al een tijd in de breakcore scene zit leek dit mij erg interessant. Het werd alleen erg eentonig op den duur. Die vocal wie je erin gooit tijdens de breakbeat geeft een tof effect![]()
. Ik heb een hele hoop ideeën die klaar zijn om over te lopen