• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Koop Diversen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

VlEen

Ouwe rot
Even een vroege najaarsopruiming (nee ik ben geen handelaar), ja ik weet het 30m2 is veel, maar ik kan ook overdrijven...
Daarom even wat oude synths weg:

Voor alles geldt dat er een voeding en manual bijzit

Emu Morpheus 350 euro
Emu Ultraproteus 400 euro (heeft 100 filtermodellen meer dan zijn oudere broertje)
Evolution Evs1 heb er 2 mogen weg voor de prijs van 1, 100 euro
Kawai GMega Module van de K11 75 euro
Yamaha Mu128 met Vl1 board nu 450 euro, daarmee vervalt mijn oude thread
Gem S2 Turbo Rack 250 euro
En nog steeds mijn I-Mac met 512MB los erbij nu voor 400 euro
Korg Karma 1150 euro
Zooitje originele sample CD's tussen de 15 en 25 euro, meeste zijn nieuw
Alles 3000 euro en je krijgt de sample cd's voor niks erbij

Ik stuur niet op en as week ben ik weg van ma-vrij

En ga ook niet lopen zeuren over prijzen, toen ik bovenstaande zwikkie kocht heb ik een hele tijd gewacht tot er weer geluid uit mijn portemonnee kwam...

:peukie:

Re: Te Koop Diversen

Origineel geplaatst door Vl1
Even een vroege najaarsopruiming (nee ik ben geen handelaar), ja ik weet het 30m2 is veel, maar ik kan ook overdrijven...
Daarom even wat oude synths weg:

Voor alles geldt dat er een voeding en manual bijzit

Yamaha Mu128 met Vl1 board nu 450 euro, daarmee vervalt mijn oude thread

En ga ook niet lopen zeuren over prijzen, toen ik bovenstaande zwikkie kocht heb ik een hele tijd gewacht tot er weer geluid uit mijn portemonnee kwam...

Ik wil niet zeuren maar voor 400 Euro koop ik de Yamaha Mu128 met Vl1 board.

Ik lees dat je overal handleidingen bij hebt en dat je twee EVS-1 modules te koop hebt, betekent dat ook dat je daarvan een handleiding hebt? Ik heb namelijk al zo'n module, maar ik ben op zoek naar de handleiding of een kopie daarvan, kun je me daaraan helpen?

Harm
h.w.m.lammers@student.utwente.nl

Origineel geplaatst door HarmLammers
Ik lees dat je overal handleidingen bij hebt en dat je twee EVS-1 modules te koop hebt, betekent dat ook dat je daarvan een handleiding hebt? Ik heb namelijk al zo'n module, maar ik ben op zoek naar de handleiding of een kopie daarvan, kun je me daaraan helpen?

Harm
h.w.m.lammers@student.utwente.nl
Wat kan het leven met een zoekmachine toch mooi zijn..

manual downloaden

Dat bestandje had ik al gevonden, maar dat is geen echte handleiding maar eerder een beschrijving van de verschillende synthese modellen van de EVS-1.

Harm

Re: Te Koop Diversen

Origineel geplaatst door Vl1

een overzicht van samplecd''s kan ook wel handig zijn....... zit hier ook manual en voeding bij :engel:

Ik ken wel iemand die er op dit moment wel wat wil kopen. Hij zoekt drum/percussie geluiden, leads, bassen, pads, en effectgeluiden zijn ook welkom. Dus allerlei synth geluiden.
Wat heb je dat interessant is voor hem? Dance mega drums 1 en 2 heeft ie in ieder geval al.

Die voedingen en die manuals mot hij niet :)

En de prijzen zakken:

Emu Morpheus 300 euro
Emu Ultraproteus 350 euro (heeft 100 filtermodellen meer dan zijn oudere broertje)
Evolution Evs1 heb er 2 mogen weg voor de prijs van 1, 75 euro
Kawai GMega Module van de K11 50 euro
Yamaha Mu128 met Vl1 board nu 401 euro, daarmee vervalt mijn oude thread
Gem S2 Turbo Rack 200 euro
En nog steeds mijn I-Mac met 512MB los erbij nu voor 375 euro
Korg Karma 1100 euro

SampleCD's ongewijzigd

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back