Midi controller RS7000

krinkel

Stamgast
Ik vroeg me af of je met een midicontroller ook hardware kan aansturen. Ik zou het namelijk leuk vinden live 2 verschillende tracks te bewerken dus bv. kick luider zetten en tegelijk de filter van een synthlijn bewerken.
Is het mogelijk eeen midicontroller aan te sluiten op mijn rs7000 en dan in te stellen welke knop welke parameter veranderd? Indien niet wat is er dan wel mogelijk met midicontrollers?
Ik heb enkel mijn rs7000 dus ik weet niet veel (niks) van midi af:o:.

Heb je al in de handleiding gekeken?

Ik heb enkel een franse :frons:
Ik weet wel nog dat de persoon waarvan ik hem gekocht heb iets zie van midicontrollers maar ik had op dat moment niet echt een idee waar hij over bezig was. Zo een korg nanoKontrol lijkt me ideaal maar ik lees er enkel dingen over icm DAW's.

Ik vroeg me af of je met een midicontroller ook hardware kan aansturen. Ik zou het namelijk leuk vinden live 2 verschillende tracks te bewerken dus bv. kick luider zetten en tegelijk de filter van een synthlijn bewerken.
Is het mogelijk eeen midicontroller aan te sluiten op mijn rs7000 en dan in te stellen welke knop welke parameter veranderd? Indien niet wat is er dan wel mogelijk met midicontrollers?
Ik heb enkel mijn rs7000 dus ik weet niet veel (niks) van midi af:o:.

denk het wel, al weet ik niet of je over verschillende kanalen tegelijk met 1 controller kunt spelen,
hangt van de controller af lijkt me
maar met 2 of meer controllers op verschillende kanalen gaat denk ik wel.
je kunt het ook automatiseren natuurlijk.
ik heb het zo: masterkeyboard > midicontroller > rs7000 > merger > synths/ samplers/ drums
dat werkt/speelt super iig

Back