Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Effe gezellig en knus doen:
![]()
En voor sprankelend hoog rechts een grote TV als reflectievlak naast je rechter oor?

Bezoekje bij de dokter:
![]()
Geweldig die ruimte, zou ik zo willen zitten. Alleen qua akoestiek heb ik een beetje m'n twijfels (tenminste, als ik al dat gegoten en gestort beton zie lijkt me dat behoorlijk te reflecteren. Het zal vast in orde zijn als je zo'n bedrag neertelt voor de apparatuur).
Hier wordt bij mij alle creativiteit weggezogen.
![]()
Tja. Leg dat maar eens uit...
Dat kopje thee zou ik ergens anders neerzetten.

Zoals ik al eerder zei, die dingen zitten vol met 40 jaar aan cocaïne en pizza, nu is alles zo heilig, en word met duur materiaal voorzichtig omgegaan, spik en span. Vroeger was het een dikke bak, een werkpaard met draad in waar je mee kon rammelen, en je voeten op kon gooien als je naam Slash was. Wat zijn de meeste bands toch keurige jongens, met een fijn gevoel voor stijl.. Laat staan het klinische vibe factory![]()

hoe langer ik naar die foto kijk hoe vreemder ik het sfeertje vind, die bogen in het plafond ook 
Zou dat echt zo zijn? Of zou je juist, doordat er vrijwel geen afleiding meer is qua kleur, voorwerpen etc., meer gericht zijn op je instrument/microfoon etc en dus op muziek maken?