De mooiste professionele studio's!

:okdan:

Attachments

• images-2.jpeg
    images-2.jpeg
    9,3 KB · Bekeken: 99
Lekker vintage...

attachment.php

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    73,6 KB · Bekeken: 103
Effe gezellig en knus doen:

67r1wo.jpg

9gvuy9.jpg

2hs0mr5.jpg

339rerm.jpg

1zd4yko.jpg

Bezoekje bij de dokter:

os79qs.jpg

13ymfky.jpg

b6yj3d.jpg

En voor sprankelend hoog rechts een grote TV als reflectievlak naast je rechter oor?

Sommige dingen blijven een raadsel. :maffia:

Geweldig die ruimte, zou ik zo willen zitten. Alleen qua akoestiek heb ik een beetje m'n twijfels (tenminste, als ik al dat gegoten en gestort beton zie lijkt me dat behoorlijk te reflecteren. Het zal vast in orde zijn als je zo'n bedrag neertelt voor de apparatuur).

Geweldig die ruimte, zou ik zo willen zitten. Alleen qua akoestiek heb ik een beetje m'n twijfels (tenminste, als ik al dat gegoten en gestort beton zie lijkt me dat behoorlijk te reflecteren. Het zal vast in orde zijn als je zo'n bedrag neertelt voor de apparatuur).

Ze hebben duidelijk gekozen om niet de ruimte helemaal dood te absorben, maar juist het tegenovergestelde.. Ik denk dat het qua grote reflecties/echo wel meevalt, ik zie behoorlijk grote panels aan de zijkanten (monitoring room)..

Dat kopje thee zou ik ergens anders neerzetten.

haha. Ik zie het nu pas.
Ja compleet gestoord. :erm:

Aan de andere kant, vroeger zaten ze wel gewoon met hun lange haren en peuk in de bek over een SSL gebogen te werken.. Toen kon dat gewoon blijkbaar.

wat hebben die Chinese elfjes voor rare power rangers pakjes aan?
plugin automation van de jaren 80 :D ?

Zoals ik al eerder zei, die dingen zitten vol met 40 jaar aan cocaïne en pizza, nu is alles zo heilig, en word met duur materiaal voorzichtig omgegaan, spik en span. Vroeger was het een dikke bak, een werkpaard met draad in waar je mee kon rammelen, en je voeten op kon gooien als je naam Slash was. Wat zijn de meeste bands toch keurige jongens, met een fijn gevoel voor stijl.. Laat staan het klinische vibe factory :D

Zoals ik al eerder zei, die dingen zitten vol met 40 jaar aan cocaïne en pizza, nu is alles zo heilig, en word met duur materiaal voorzichtig omgegaan, spik en span. Vroeger was het een dikke bak, een werkpaard met draad in waar je mee kon rammelen, en je voeten op kon gooien als je naam Slash was. Wat zijn de meeste bands toch keurige jongens, met een fijn gevoel voor stijl.. Laat staan het klinische vibe factory :D

Helemaal gelijk, gewoon mee gooien met die handel. Kan wel een stootje hebben, jammer van de displays, die schijnen er niet zo goed tegen te kunnen heb ik me laten vertellen. :luv:

ik vind die PC bovenop de console geplempt ook als zo raar, beiden waren in die tijd best prijzig en ze pleuren hem er zo bovenop :D hoe langer ik naar die foto kijk hoe vreemder ik het sfeertje vind, die bogen in het plafond ook :D

Zou dat echt zo zijn? Of zou je juist, doordat er vrijwel geen afleiding meer is qua kleur, voorwerpen etc., meer gericht zijn op je instrument/microfoon etc en dus op muziek maken?

In zo'n mooie blanco ruimte valt een zwarte kabel die kronkelt juist extra op ;)

Naja, wat heet afleiding? Ik denk niet dat afleiding door de omgeving het probleem gaat zijn, smartphones, tables en laptops zijn daar veeel beter in.

Back