De mooiste professionele studio's!

Naja, wat heet afleiding? Ik denk niet dat afleiding door de omgeving het probleem gaat zijn, smartphones, tables en laptops zijn daar veeel beter in.

En daarom zet ik mijn pc ook af, en mijn gsm tijdens m'n muziekreflectie :P

In zo'n mooie blanco ruimte valt een zwarte kabel die kronkelt juist extra op ;)

Naja, wat heet afleiding? Ik denk niet dat afleiding door de omgeving het probleem gaat zijn, smartphones, tables en laptops zijn daar veeel beter in.
Mee eensch, elke smet op maagdelijk wit valt op. De andere kant op bij troep.. liggen er ergens al blikjes op straat, ach, waarom niet nog een erbij. Rommel nodigt rommel uit.

Ach, het verschilt per persoon, de een is chaotischer en doet liefst 3 dingen tegelijk en wordt creatief van troepjes.. die zou beter niet in zo'n kamer kunnen zitten denk ik :P vind het zelf ook té clinisch en waarschijnlijk bereikt het precies het tegenovergestelde, dat élk beetje troep opvalt. Vind ruimte van Gabriel de vetste, lekker ruim en altijd klaar/steady voor experimenten..

ik vind die PC bovenop de console geplempt ook als zo raar, beiden waren in die tijd best prijzig en ze pleuren hem er zo bovenop :D hoe langer ik naar die foto kijk hoe vreemder ik het sfeertje vind, die bogen in het plafond ook :D

De bijbehorende website is ook al zo wazig. Ik denk dat die foto van een soort geregisseerde foto-shoot komt.. Alhoewel, misschien vinden ze het wel inspirerend ofzo.

Krijg er een beetje het "lost" gevoel bij the dahrma experiment :D

Niet heel professioneel maar nog gezelliger kan volgens mij niet meer. :okdan:

Bear Creek Recording Studio Tree House

nb7qeg.jpg

(er volgen er nog)

2prem4n.jpg

14ux7bd.jpg

2nlbjfk.jpg

:okdan:Die boomhut. Briljant

Ik stel mij een heel complex voor hoog in de bomen! 8D

Hut A SSL cabin, Hut B Neve cabin, Hut C captains lodge 8) (ben ik dus)

Bomen, natuur, groeien enzo. Hoe zouden ze dat opgelost hebben? Studio gebouwd op de groei? :D

Misschien zeer langzaam groeiende bomen, maar dan nog het houdt een keer op..

Bomen, natuur, groeien enzo. Hoe zouden ze dat opgelost hebben? Studio gebouwd op de groei? :D

Misschien zeer langzaam groeiende bomen, maar dan nog het houdt een keer op..

Misschien kan dat ding meebewegen, ze worden toch enkel dikker denk ik, maar nu nog groter? dat betwijfel ik.

Zie je die kabels op de eerste foto? Volgens mij hangt ie.

Schopjeuh:

2m6lto9.jpg

538qxs.jpg

Back