Virus KC

niels buiter

Nieuwkomer
Hallo,

Ik wil graag een Virus Kc. Nou heb ik verschillende reviews van dit apparaat gelezen, maar ik heb nog een aantal vragen. Hoe zijn de drum sounds? Zijn deze geschikte voor goede trance tracks of heb ik toch nog een drummodule nodig? En hoe zit het met de effecten? Ik las iets over de reverb en delay, dat deze alleen als master effect en niet als insert effect per part ingesteld kan worden. (dus versschillende delays en reverbs op verschillende parts). Ik dank u voor uw antwoord.

MVG,

Niels Buiter.:)

De drumsounds zijn volgens mij zeker goed genoeg om trance mee te maken, de andere geluiden zeker.

Voor het master - of - insert - probleem kan ik je spijtig genoeg niet echt helpen

(stond er dan geen uitleg in de reviews over de drumsounds en de effecten?! :confused: - kan ik me moeilijk voorstellen)

drumsounds, je kunt er hele vette kicks en andere percussiegeluiden mee maken die zeker bruikbaar zijn, voor de klassieke 909 hihats en cymbals kun je beter een echte 909 pakken of een samplebankje.

de rest van de geluiden.. supah!:{

reverb en delay zijn globaal, dus voor alle 16 parts gelijk, dit omdat deze effecten veel rekenkracht kosten.
wel chorus, flanger en distortion per part.

Wat houd dat precies in per part?

Is dat per kanaal ofzoiets?

Het is zeker een mooi apparaat. Heel vet is dat je alles naar alles toe kunt routen (met bijvoorbeeld een LFO naar een waveform ofzo..) Dat kan niet met alle synths

Back