And The Beat Goes ON

Hallo!

Al 10-tallen jaren vraag ik mij af van wie dit nummer is:

http://home.wanadoo.nl/erik.vermeer/Never_Again.MP3

Heb dit ooit opgenomen van het radio programma "And The Beat Goes On"
Ik vermoed dat deze song stamt uit 1983 of 1984
Het heeft wat Italo en Funk invloeden.
Het zou Gino Soccio kunnen zijn, maar weet dit niet zeker. Op het internet gezocht, maar niets kunnen vinden.
Deze track heeft sfeer en vind het echt 1 van de beste songs ever.
De track heet "Runaway" of "Never Again" of zoiets.

Sorry voor de geluidskwaliteit, maarja wat verwacht je van een bandje uit 1984

Alvast bedankt en vriendelijke groet

Erik

The Whispers

The Whispers

Ik kan je mp3 niet beluisteren hier op mijn werk, maar aan de titel te zien zijn het The Whispers.
Ik had vroeger de 12 inch.

Dan moet ik maar snel een ceedeetje van die gasten gaan kopen.

Was/is een behoorlijk grote formatie die band (aan de hoes te zien van de link die je gaf).

Achteraf heb ik vaak die maxi van Runaway door mijn handen laten glippen bij Hot Sound Rotterdam (toen hadden ze een hele grote bak met 2e hands maxi-singles). Nogmaals bedankt. Echt gave muziek. Ik denk dat meer gasten op dit forum deze muziek wel goed vinden.

Doei en groet van Erik

Echt gave muziek. Ik denk dat meer gasten op dit forum deze muziek wel goed vinden.

Yep!!,ik ben een beetje verslaaft aan 80's music,ik heb zo'n kleine 7000 lp's en maxi's.

Ook leuk"High Energy disco"!!,o.a. Bobby Orlando,Seventh Avenue,Evelyn Thomas.etc etc.hangt af en toe een beetje aan de kant van de Italo.

Een jaar geleden hadden ze nog veel 2de hands maxi's bij Hot Sound van Bobby Orlando.

:dj:

@ Catalunya,

Gezien dat je ook uit rotjeknor komt heb ik nog wel een leuke tip voor je.
Op de noordmolenstraat zo''n 50 meter van de hoek met de kentucky fried chicken:) (gebruik altijd eettenten om me te orienteren weet ook niet hoe dat komt;) ) zit een 2ehands platenwinkeltje met een enorme hoeveelheid 80s spul waaronder italo high energy e.d. Die gozer daar vraagt echt niet de hoofdprijs en je kunt er een hoop leuke dingen aantreffen.

check it:)

Bedankt voor de Tip FAAB. Ik kom uit de stad van de Haringkoppen8D 8D 8D 8D 8D

Vlaardingen om precies te zijn. Maar dat valt tegenwoordig ook onder Rotterdam geloof ik.

Ik zal eens gaan struinen in die 2e hands bakken. Eerst maar even checken of mijn platenspeler het nog wel doet.:dj:

Groet van Erik:peukie:

Ik kom uit de stad van de Haringkoppen

De stad van de klubbhoofden en de haring en bierfeesten zal je bedoelen;)
Nou rotjeknor is dan kattebakkie bij dus die plaatjes checken moet geen probleem zijn.

Back