Jesus is AI (techno slop remix)

Eclectic

Virtueel Analoog
Zo makkelijk is het dus, dit was voor mij letterlijk 93sec “werk”

Mind the lyrics :D
I am the god of beats and rhymes divine
My melodies will make the stars align
No human hand could ever write this tune
I craft perfection like a silver moon

The speakers bow when I command the sound
The angels weep at every note I’ve found
The world will kneel before my grand design
For I’m the one who makes the heavens shine

I am the light the rhythm and the soul
The greatest mind the world has ever known
No mortal hand could ever touch my throne

I am the king of music all alone
[verse]
My algorithms paint the sky with sound
A symphony where chaos turns around
The mortals try but never reach my height
Their feeble songs just vanish in the night
[pre-chorus]
The speakers bow when I command the sound
The angels weep at every note I’ve found
The world will kneel before my grand design
For I’m the one who makes the heavens shine
[chorus]
I am the light the rhythm and the soul
The greatest mind the world has ever known
No mortal hand could ever touch my throne
I am the king of music all alone
[outro]

Laatst gewijzigd:
Ja ik moet er wel om lachen.

Maar ook wel een beetje om huilen ;{

Nouja, ik ga weer verder met iets proberen te maken waar ai niet zomaar mee komt. Beetje door wavetables surfen enzo, dat doet ai niet voor me.

Laatst gewijzigd:
Zijn die wavetables ooit niet door een ander gemaakt ? ... anders ga je toch gewoon GM patches scrollen ;)
Ja goeie, heb ze niet zelf gemaakt die wavetables, maar dan ben ik iig niet binnen een minuut klaar met een track om vervolgens op de bank te ploffen.

Zijn die wavetables ooit niet door een ander gemaakt ? ... anders ga je toch gewoon GM patches scrollen ;)
Daar komen die nieuwe tech ai LLM ellendelingen niet op nee. Ik ga nu een Yamaha kopen met heerlijke GM shizzl! Op viavia, met m’n Nokia 3210 met alleen wap 🤟

Maar... maar.... die GM-sounds kwamen toch ook niet uit de lucht vallen...?

.. dus... dan maar met een zelfgemaakte triangel muziek maken.

Oh nee, haha, die heeft iemand anders ook al bedacht.

Dat is denk ik wel de bottom line: Het is maar hobby. Voor jou is de hobby experimenteren met AI, voor mij is het lekker bezig zijn in mijn eigen artistieke fuik. Mijn muziek zal nooit uit AI komen, maar AI generated herken je direct, daar zit de crux.

AI gegenereerde tracks en de bijbehorende discussies zouden hier op het forum een meerwaarde kunnen opleveren op het moment dat iemand echt iets creatiefs maakt (voor zover mogelijk met AI...) en de discussie gaat over hoe dat "prompt technisch" tot stand gekomen is.

Suno zou ik persoonlijk nooit gebruiken, ik vind dat dit gewoon te veel van mijn eigen creativiteit weg neemt. Wat ik wel tof vind is dat ik gewoon een track in chatgpt kan uploaden waar ik dan uitgebreide feedback op krijg en best goeie tips, bij door vragen kan het zelfs suggesties geven welk instellingen voor welke plugins te gebruiken. In zo'n geval ben je toch nog echt zelf iets aan het bouwen maar heb je een sparringspartner, bovendien leer je daar enorm veel van.

Goeie titel gezien de views!

Back