Hold on ft Emily richards

Dank SB-SIX voor de waardering.
Toch was ikzelf nog niet helemaal tevreden met de mix.
Een beetje 'te nat'
Heb dus de balansen ietwat gewijzigd. Net iets minder bas. En ook eq van drums nog wat aangepast.
Iets minder galm op de stem, melodie van de intro en piano.
Resultaat in bijlage. :)

die shift op 2:16 zou ik ook aanpassen,stoort de mood van de track een beetje

verder is het uitstekend en de 2de mix is prima

die shift op 2:16 zou ik ook aanpassen,stoort de mood van de track een beetje

verder is het uitstekend en de 2de mix is prima

Dank. Wat je met die 'shift' bedoeld...ben ik niet helemaal mee. Op 2:16 zit eigenlijk een foutje in de delay.
Foute timing van de aux send automatisatie. Ik ben lui. 8)

Zeer chill. Lekker zwoel stemmetje. Het lijkt alleen wel of je begeleiding hier en daar een klein beetje fluctueert in toonhoogte, zoals rond 2:16. Dat vind ik niet echt passen.

Dank. Zie opmerking hierboven ? Klopt het wat ik zeg ?

me like too...
Merciekes. Maar eigenlijk is het ook weer een redelijk eenvoudig trackje hé...
In dit geval heb ik drumloopjes gebruikt en dat doe ik haast nooit. Dit zelf programmeren lukt zonder problemen maar kost teveel tijd. Lui.

Zeer mooi gedefineerd laag! Hij gaat op een L Acoustics Kudo zaterdag denk ik :-)

Dat de toonhoogte een beetje ronddwarrelt is juist supervet!

Heel knap allemaal. :okdan:

Zeer mooi gedefineerd laag! Hij gaat op een L Acoustics Kudo zaterdag denk ik :-)

Zo ? Hoe heb jij met LA te maken ? Gisteren is onze eerste K2 geleverd !

Bassen uit mijn track zijn meestal V-Station, maar geen presets... :-)

Ik doe wel eens wat buiten de deur. Drift Festival op De Vasim in Nijmegen. Ze hadden te weinig aan de akoestiek gedaan waardoor eigenlijk vrijwel niks klonk en ik vrij snel door had dat ik net zo goed niks kon doen, erg frustrerdend maar jammer. Dat was binnen op de ArcII. Buiten hing Kudo met dubbel sub achter elkaar. Was heel mooi rond, die track van je! Vocalen kwamen zeeeeeeer mooi uit de verf... klasse A PAtje is het wel ja :)

K2? Toe maar, nieuwer dan nieuw :)

Back