• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Dynamics versterker

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Lacertus

*ISOCHRONE*
Lieden!

ik heb hier een Dynamics SC250 staan... Dit is een 2*125Watt actief gekoelde versterker die ik altijd met mijn Absolute Zero monitors gebruikt heb. Ziet er goed uit, en doet het prima, maar de volumeknoppen kunnen wat contactspray gebruiken...

zie foto's...

ik vraag er 75EUR voor...

Groet,
Roy

Attachments

• ampfront.jpg
    ampfront.jpg
    7,7 KB · Bekeken: 57
de achterkant!

de achterkant!

hier een foto van de achterzijde!
Veel aansluitopties...

Attachments

• ampback.jpg
    ampback.jpg
    6,9 KB · Bekeken: 51
Hij doet het prima!!
Ik heb een versterker gekocht met passieve koeling zodat ik in mijn nieuwe huis wat vaker over mijn monitors kan luisteren...

Groet,
Roy

Ah .. in dat geval .. denk ik er even over .. ik heb al een PC die staat te blazen .. een voeding voor een mengtafel, ik weet niet of ik er ook nog een bij wil. hmmm... jammer ...

mmm ik heb ook interesse, maar ben een beetje een beginneling en heb tot nu toe altijd op een oud hifi setje gewerkt

wat houdt actieve koeling in en wat kleven daar voor nadelen aan?
en is dit wel gewoon een versterker voor in de home-studio zeg maar?

Oja en hoe oud is het beestje?

Wat ben ik toch ook een zeikerd*D

Hi UndErdOg!

Zeikerds zijn toch gewoon mensen die zich goed laten informeren voordat ze iets aanschaffen...? ;)

Actieve koeling = koeling met een fan/waaier, bij passieve koeling zitten er vaak koelribben op het apparaat. Nadeel is dat je een fan hoort draaien... ik kan me voorstellen dat het beter koelt dan een passieve unit, maar zeker weten doe ik dat niet.

Ik heb de versterker gebruikt in mijn home-studio... dus dat moet (met geschikte speakers) geen probleem zijn.

2 keer 125W wil zeggen dat elk kanaal (links en rechts) de beschrikking heeft over 125W uitgangsvermogen. totaal dus 250W. Ik schrok heel erg toen ik dit voor het eerst hoorde, maar het valt reuze mee: ik heb er thuis altijd goed mee kunnen werken!

De leeftijd van het beestje weet ik niet zo goed... ik heb hem zelf een jaar of drie (met ongeveer 20 draai-uren), maar hoelang de vorige eigenaar hem gehad heeft weet ik niet meer. Hij is heeft wel altijd in studio's gedraaid, dus nooit live...

Ik hoop dat ik je vragen beantwoord heb!

Groet,
Roy

hey Lacertus
ik heb even een beetje rondgeneusd enzo, maar ik denk dat ik een nieuwe versterker ga aanschaffen ipv tweedehands
Ik denk dat dat voor mij wat beter ligt
Anyway tnx voor je tijd en succes met de verkoop

kick...

kick...

ik schop maar nog eens ff omhoog met de mededeling dat de VRAAGPRIJS naar 60EUR gezakt is... wie maakt me los???

Groet,
Roy

kun je hier ook spirit absolute 2 aan hangen?
pb me anders ff want ik wil van iemand spirit absolute 2 gaan kopen, vandaar

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back