Beste DJ set?

Ik kan zo geen top 3 maken maar deze sets maken een grote kans om in zo'n lijst terecht te komen

- DJ Premier @ Splash 2006 - alleen maar classics van zijn hand
- DJ Jazzy Jeff @ Splash 2006
- M.O.P. @ HiphopKemp 2007 - de rappers van M.O.P. gingen ineens een set draaien in een oude hangar, erg vet
- DJ D-Flxz @ 013 batcave - draaide eenkeer een wutang/cypress hill set 93-98 werk, erg vet, 2 uur staan genieten toen
- Dj ( onbekend ) @ 013, geen idee hoe die gast heette maar was erg vet

Die DJ Izrael mix is inderdaad een klassieker. Jammer dat ik Real hier maar niet geinstalleerd krijg....
Ik was overigens ook enorm onder de indruk van een I-F mix voor de VPRO in 1998 of 1999, ik heb dat bandje echt grijs gedraaid (en helaas kwijt geraakt). Ook een Pametex set voor een optreden van Unit Moebius in het Paard was voor mij indertijd erg indrukwekkend. En TLR toen voor Meccanoid, heb 'm geloof ik nog nooit zo goed horend draaien. En Traxx op oudjaars avond in München, en op Fuse-In (hoewel dat geen sets zijn maar Sessionz :D)

smack: weet jij nog in welke mix die Ron Hardy versie van Bad Boy zat? Dat was ook een goeie set, ik ben helaas vergeten welke mix dat was... Volgens mij was dat een set van Ron Hardy zelf, maar ik weet het gewoon niet...

Justice, Lowlands 2007

:r:r:r

smack: weet jij nog in welke mix die Ron Hardy versie van Bad Boy zat? Dat was ook een goeie set, ik ben helaas vergeten welke mix dat was... Volgens mij was dat een set van Ron Hardy zelf, maar ik weet het gewoon niet..

ow dat weet ik niet meer zo 123, volgens mij heb ik hem toen in een Larry Levan mix gehoord waar ook die Nami Shimada track inzat (en Madonna vogue :D )

Ik heb veel gehoord maar de Chicago Bloodline mix van DJ Izrail blijft toch altijd wel mijn favoriet, das niet meer gewoon een paar plaatjes aanmekaar mixen...:

http://www.deephousepage.com/media/izrailblood1.ram

yep, that feel fresh acid nummer is gaaf en die er na ook helemaal gaaf met die pussy stemmen en die daar na is helemaal goed. Alleen die tekst die vervolgens komt moet je niet vertalen :D

Back