DM nummers begonnen pas echt wat voor te stellen vanaf everything counts idd... (erm, vinnik)...
in de clip is af en toe een poly-six te zien trouwens... tussen de zelf bevlekk ende close-up genomen poly-69's...
Hetgeen je hoort is ook voornamelijk die Polysix
Fijn dingetje, zeker voor die old-skool geluiden die DM had in Speak&Spell. Ik vind dat dan btw weer leuke muziek, maar ieder zijn smaak natuurlijk.
ik zou wat meer effecten erover gooien, delay en rauwe reverb, zeker over de stem dan wordt het nog intenser zeker wanneer de zang extreem aanhaalt of hoe heet dat, ook wat meer rauwere EQ over de synths en drums dan krijgt het wat meer bite (zeker over de snares die klinken een beetje mat en de hele boel wat meer compressie geven)
ik zou wat meer effecten erover gooien, delay en rauwe reverb, zeker over de stem dan wordt het nog intenser zeker wanneer de zang extreem aanhaalt of hoe heet dat, ook wat meer rauwere EQ over de synths en drums dan krijgt het wat meer bite (zeker over de snares die klinken een beetje mat en de hele boel wat meer compressie geven)
Goede tips maar (omdat ik het nummer mede heb geproduceerd) ik vond het ietwat riskant om rauwe reverb in te gooien (want er zit al behoorlijk reverb, maar ik snap heel goed wat je bedoelt). Echter zal ik deze tips (en ik ga met René overleggen) toepassen op andere tracks
Ik heb de zanglessen wel nodig, zo groei ik even verder... ik vind het leuk
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.