Tora! Tora! Tora!

instrumentaal vond ik hem heel goed..

1) behalve de stem vond ik wat minder..
2) maarja, daar kun jij niet aan doen ;)

1) In welke zin, zodat...?
2) ik iets wel aan kan doen, gezien dat ik binnenkort opgeleid word wat zanglessen betreft.

ik zou wat meer effecten erover gooien, delay en rauwe reverb, zeker over de stem dan wordt het nog intenser zeker wanneer de zang extreem aanhaalt of hoe heet dat, ook wat meer rauwere EQ over de synths en drums dan krijgt het wat meer bite (zeker over de snares die klinken een beetje mat en de hele boel wat meer compressie geven)

zanglessen heb je toch helemaal niet nodig man

ik zou wat meer effecten erover gooien, delay en rauwe reverb, zeker over de stem dan wordt het nog intenser zeker wanneer de zang extreem aanhaalt of hoe heet dat, ook wat meer rauwere EQ over de synths en drums dan krijgt het wat meer bite (zeker over de snares die klinken een beetje mat en de hele boel wat meer compressie geven)

zanglessen heb je toch helemaal niet nodig man

Goede tips maar (omdat ik het nummer mede heb geproduceerd) ik vond het ietwat riskant om rauwe reverb in te gooien (want er zit al behoorlijk reverb, maar ik snap heel goed wat je bedoelt). Echter zal ik deze tips (en ik ga met René overleggen) toepassen op andere tracks :)

Ik heb de zanglessen wel nodig, zo groei ik even verder... ik vind het leuk :okdan:

Back