quasimidi 309 151 euro - 1.30 uur te gaan

Waveglider

Skyglider
vind het wel... is errug ondergewaardeert ... ik heb de mijn ooit verkocht en ooit zal ik er wel eens 1 terugkopen denk ik.

Uiteindelijke biedprijs: EUR 164,00

is echt wel niet veel geld.
is dit nu gelijk te stellen aan de befaamde groefboxen van roland, yamaha en korg?
en is ie echt zo slecht of net niet?

questions, questions...

:D

nou wat hem leuk maakt is de sequencer, de geluiden hebben ze volgens mij van internet ofzo geplukt. iig de helft van de geluiden had ik al toen ik nog met fasttracker werkte met minder ruis overigens, verder ziet ie er mooi uit zat knoppen. das ook de reden dat ik hem ooit gekocht heb. overigens voor 400 gulden geloof ik.

het is in mijn ogen dus geen aanrader

Origineel geplaatst door EDP
nou wat hem leuk maakt is de sequencer, de geluiden hebben ze volgens mij van internet ofzo geplukt. iig de helft van de geluiden had ik al toen ik nog met fasttracker werkte met minder ruis overigens, verder ziet ie er mooi uit zat knoppen. das ook de reden dat ik hem ooit gekocht heb. overigens voor 400 gulden geloof ik.

het is in mijn ogen dus geen aanrader

..dan heb je 'm nooit goed uitgediept. dat ding kan harstikke veel en met aparte outs zijn de geluiden ook best goed. synths vind ik minder maar drums zijn echt best dik. zowiezo, hang er een controller aan (doepfer DB in mijn geval) en je kan ALLES live aansturen.
maja ieder z'n ding zeg maar.

alle geluiden zijn live te tweaken...dus niet zo maar kutsamples ofzo... alsook is de bass synth echt lekker en kan ie lekker scheuren... ik plaats hem wel een pak hoger als de mc303 ... voor dat geld vind ik hem wel een aanrader...

Ik hem mijn 309 nog niet zo heel lang geleden voor 350 (+30 verzending) verkocht... voor minder had ie echt niet mogen gaan dan...

nou tweaken..... filter, en simpel énvelopeje en een lfo niet echt spannend in mijn ogen

Back