Lowlands Industrialism LP

kratarknathrak

All hail the dark lord!
Jaja, het gaat gebeuren. Net de labels gemaakt, en later deze week even een master maken, en dan gaat ie naar de perserij, en dan zullen zo'n 300 speciaal verpakte LP's met 7 Nederlandse, en een Belgische act, over een of twee maanden de markt overspoelen om de vinyl hongerende noizzeheads te verblijden met powernoise, industrial IDM, en rhytmic industrial van eigen bodem! Op de volgende link wat meer info:

http://www.newdarkness.host.sk/lowlandsindustrialism.htm

Let op: De LP is alleen verkrijgbaar bij de deelnemende acts, hoewel het heel goed mogelijk is, dat die er wat brengen naar winkels bij hun in de buurt, en dat je ze dus gewoon in de platen/CD shop kan scoren, maar daar zou ik niet op rekenen. Op bovenstaande link staan ook de geografische lokaties, dus als je de LP wilt scoren: zoek diegene die het dichtst bij je woont, mail je favouriete slachtoffer en bestel! Het is zeer simpel.

De plaat zal, als alles goed gaat, binnen twee maanden verkrijgbaar zijn. Prijs zal ergens tussen de 8 en 10 euro worden.

In ieder geval doen twee forumleden aan deze LP mee. Ikzelf (nogal wiedes), en Isniezot. Plaat wordt geperst bij Record industry in Haarlem.

Verder nog een leuke: Een van de deelnemers bracht vroeger clubhouse plaatjes uit via het "Urban sound of Amsterdam" label. Daar ligt zijn muzikale interesse inmiddels niet meer. :)

erg gaaf!!!

die wil ik wel, moet je het over 2 maanden nog maar even melden!!!

wij zijn ook net bezig met het persen op vinyl van onze eigen muziek. we zijn een label begonnen toztizok zoundz. daar gaan we een compilatie van uitbrengen. we laten er 200 persen en we kennen iemand die ervaring heeft en er als het goed er voor gaat zorgen dat het in japan in de winkels komt. met zo'n sticker van "dit is het in europa!". wat natuurlijk niet waar is... maar dan kopen ze het wel :D

jij zal TWZ en BugBomberBoy wel leuk vinden denk ik. van de laatste helaas nog geen mp3's online, hij;s de beste...duran duran duran schudde hem ontzettend de hand na een optreden. ik ben ook bezig met het maken van noise, maar ben erg kritisch en laat eigenlijk pas dingen horen als ik het echt goed vind.. heb hier wel is wat gepost, maar dat is al weer van het net af...

waar laten jullie het trouwens persen? en wat kost jullie dat? wij willen het in tsechie gaan doen.

puol

Omdat deze LP een gezamelijk initatief is, persen wij bij Record industry in Haarlem. De kwaliteit is daar wel heel erg goed, en omdat we er toch 300 gaan persen kan dat wel. Tsjechie ga ik ook doen voor mijn eigen projecten, in oplages van 100 of 200 exemplaren. Als jullie plaat klaar is, hoor ik graag over jullie ervaringen in tsechie. Voorals de hoogte van de BTW tarieven, en de invoerechten zou ik graag vernemen. In Tsjechie wisten ze die vraag niet te beantwoorden, en de douane hier snapt niks van mijn vraag. :)

totale persing kost ons 837 euro. Dat is de offerteprijs voor 330 LP's, zwart/wit labels, en binnenhoes. De buitenverpakking doen we zelf.

Back