douanebelasting UK

earlabs

Stamgast
heeft iemand ervaring met modules bestellen in UK?
Ik zag vandaag dat Rubadub in Glasgow best gunstige prijzen heeft (vergelijkbaar met Escape From Noise, mijn absolute favoriet totdusver). Bestellen uit de USA levert een fikse opslag op het betaalde bedrag op. Bestellen bij Schneiders niet en ook EFN niet.

Iemand ervaring met Rubadub, of London Modular?

yeps, de UK hoort bij europa, jammer genoeg...
kut engelsen...:D
allen de verzendkosten vanuit de uk kunnen nogal tegenvallen ( waarschijnlijk omdat postbodes daar wel een normaal salaris verdienen...:okdan:

:koffie:

Rubadub is best OK. Alleen houd inderdaad rekening met de verzendkosten vanuit UK, die kunnen hoog uitvallen (soms biedt Rubadub op Ebay 'buy it now' inclusief verzendkosten - dan wordt het wel interessant).

Schneiders is ook prima, heb er regelmatig gekocht, maar ik heb wel de indruk dat ze steeds duurder worden.
Vandaar dat het handig kan zijn de alternatieven in de gaten te houden (en natuurlijk vanwege de voorraad issues waar iedere shop wel door geplaagd wordt).

Ze geven aan dat verzendkosten in de UK zelfs gratis zijn. Maar daar zal ik dan even over mailen met ze. Ze hebben de MakeNoise STO voor een tientje goedkoper nog dan EFN (waar hij sowieso is uitverkocht).

Ik heb bij Schneiders besteld. Idd snel, maar hun site is niet altijd uptodate. Ook heb ik bij Analogue Haven besteld en bij Epoch zelf (voor de benjolin) maar de invoerrechten uit de States zijn echt crazy. Dus dat doen we niet meer. Tenminste niet voor bedragen groter dan 100 euro.

Als ik me niet vergis zijn de verzendkosten bij Rubadub zo'n 7 en een halve pond, of 12 via UPS.

Ook nog even gechecked uit nieuwsgierigheid maar beide leveren de STO voor omgerekend 189 euro.. Meer prijzige modules zoals de DPO, Phonogene en Maths zijn juist goedkoper bij EFN maar ze mogen inderdaad wat vaker de voorraad aanvullen.

Laatst gewijzigd:
Back