Veel nieuws op bandcamp

Van het laatste album nog een nummer, X-Rated Part 10, meteen ook het langste nummer ervan.

https://soundcloud.com/phochos/x-ratedpart10

En het nieuwe gekuiste hoesje.:D

Attachments

• X-Rated Movements.jpg
    X-Rated Movements.jpg
    47,1 KB · Bekeken: 84
Hmm...ga je nou Magix de schuld ervan gegeven?

Nee hoor, want ik gebruik Magix nog wel, alleen voor af en toe wat samples en in ieder geval om de muziek te mixen.:okdan:

En van Haags Timmerbedrijf is er een nieuwe Single uitgekomen, titel is Orange-Grün.

Attachments

• Orange - Grün.jpg
    Orange - Grün.jpg
    38,9 KB · Bekeken: 74
En het album X-Rated Movements is veranderd in Movements Volume 2, omdat ik achteraf de nummers weinig vond werken voor X rated movies. De nummers zijn veranderd in Rated part 1 t/m 10 en mogen gebruikt worden voor normale films.

Mijn eerste CD staat ook op Bandcamp. Heb 'm professioneel laten masteren en al eens eerder op Itunes, Spotify, etc laten zetten, maar da's voor de hobbyist gewoon te duur om te onderhouden. Bandcamp is naar mijn idee een top oplossing en je kunt (in tegenstelling tot bijv. Itunes) je eigen prijs kiezen.

http://tyberium.bandcamp.com/album/no-string-attached

Verder ook het album Analog Noise van Phochos uitgekomen. Hierbij het eerste gedeelte van het zeer lange nummer Analog Noise Part 1, getiteld Analog Noise Part 1 - Noise Version.

https://soundcloud.com/phochos/analog-noise-part-1-noise-version

Plus het hoesje.

Attachments

• Analog Noise.jpg
    Analog Noise.jpg
    88,5 KB · Bekeken: 74
En ik heb besloten om alleen nog maar muziek onder de naam Phochos en Haags Timmerbedrijf te maken, dus de albums van Akku und Abbel, The Percussion Club en Mindsearch's Revenge gaan verdwijnen, sommige nummers zullen nog wel terug komen op albums van Phochos of Haags Timmerbedrijf.

En ik heb besloten om alleen nog maar muziek onder de naam Phochos en Haags Timmerbedrijf te maken, dus de albums van Akku und Abbel, The Percussion Club en Mindsearch's Revenge gaan verdwijnen, sommige nummers zullen nog wel terug komen op albums van Phochos of Haags Timmerbedrijf.

Ok.

Het was een serieuze vraag voor Phochos, niet een verzoek aan jou om mij even af te serveren.

Het was een serieuze vraag voor Phochos, niet een verzoek aan jou om mij even af te serveren.

Haags Timmerbedrijf had ik in het leven geroepen om muziek ala Kraftwerk te maken, met Phochos (en de andere) maakte ik meestal meer cosmische berliner muziek.:D

Alles is nu veranderd op bandcamp qua albums, sommige zijn gelijk gebleven qua titel maar dan als Phochos. Ook een extra nieuwe erbij, The W.A.H.-Sessions volume 7 + 8 met Organing erop en twee nieuwe nummers gecomponeerd in november en december vorig jaar.:okdan:

Alles is nu veranderd op bandcamp qua albums, sommige zijn gelijk gebleven qua titel maar dan als Phochos. Ook een extra nieuwe erbij, The W.A.H.-Sessions volume 7 + 8 met Organing erop en twee nieuwe nummers gecomponeerd in november en december vorig jaar.:okdan:

Dit album is teruggetrokken, de nummers zijn verwerkt bij Oxygenium.:D

Ook Haags Timmerbedrijf stopt, ga alleen nog door als Phochos. De albums van Haags Timmerbedrijf ga ik de nummers uitzoeken en her-uitgeven als Phochos.

Ik lees net berichten dat de bouw weer aantrekt in 2015, dus waarom stoppen met het Haags Timmerbedrijf?

Kost me teveel geld om de jongens in loondienst te houden.:dubbel::dubbel:

Back