Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Er zijn een heleboel albums op bandcamp deleted, omdat deze of volledig of gedeeltelijk met Magix Soundpool waren gemaakt. Wat er nu nog staat is vrijwel alleen maar gemaakt met hardware instrumenten.![]()
Hmm...ga je nou Magix de schuld ervan gegeven?
En ik heb besloten om alleen nog maar muziek onder de naam Phochos en Haags Timmerbedrijf te maken, dus de albums van Akku und Abbel, The Percussion Club en Mindsearch's Revenge gaan verdwijnen, sommige nummers zullen nog wel terug komen op albums van Phochos of Haags Timmerbedrijf.
Voorjaarsschoonmaak? Wat is het verschil tussen Phochos en Haags Timmerbedrijf?
Het was een serieuze vraag voor Phochos, niet een verzoek aan jou om mij even af te serveren.

Alles is nu veranderd op bandcamp qua albums, sommige zijn gelijk gebleven qua titel maar dan als Phochos. Ook een extra nieuwe erbij, The W.A.H.-Sessions volume 7 + 8 met Organing erop en twee nieuwe nummers gecomponeerd in november en december vorig jaar.![]()

Ik lees net berichten dat de bouw weer aantrekt in 2015, dus waarom stoppen met het Haags Timmerbedrijf?

Kost me teveel geld om de jongens in loondienst te houden.![]()