Veel nieuws op bandcamp

Mr Phochos, Ik ben op dit moment met erg veel plezier je Klavierstücke aan het luisteren. Fijn werk!

Mooie album dat Klavierstucke
Teil 2 Twin Peaks / acteur die O.D'd na jaren 80 film in de woestijn met een toefje Airwolf
Heeft ook wel wat weg van Brian Eno. En RPG game soundtracks, misschien eens een demo sturen naar een RPG producent

Waar komt die Rhodes piano uit?

De Rhodes komt uit de Casio CTK7000 en zag dat deze ook in de Casio CTK2200 zit.:D

Maak anders een fotosoep hoes met die muts en die kamerjas foto van je :D

Ik zal kijken of ik er een mooiere hoes van kan maken.:dubbel:

Nieuw hoesje Erotique.

Attachments

• 0000.jpg
    0000.jpg
    71,3 KB · Bekeken: 94
Die is beter inderdaad.

Hoe regel je dat eigenlijk met die dames dat je hun foto's op je albums kunt gebruiken?

Maak je die foto's zelf?

Nee, met hardware apparatuur en gemixed op Magix.

:okdan:
knap dat je met hardweer de magix-sound zo goed weet te benaderen, maar wellicht is het een idee om eens een andere daw te proberen om te kijken of je zo van de magix-saus af komt; het mag van mij wel wat rauwer/minder gelikt

Die is beter inderdaad.

Hoe regel je dat eigenlijk met die dames dat je hun foto's op je albums kunt gebruiken?

Maak je die foto's zelf?

Nee, is afkomstig van een cd-rom. Moet nog een keertje vragen aan mijn vriendin of ze wil poseren voor me.:dubbel:

knap dat je met hardweer de magix-sound zo goed weet te benaderen, maar wellicht is het een idee om eens een andere daw te proberen om te kijken of je zo van de magix-saus af komt; het mag van mij wel wat rauwer/minder gelikt

Dit dankzij de professonele recorder van mijn maatje hr. Dibello. Maar hij is weer terug naar Italië, dus voortaan weer met mijn eigen Boss BR900CD werken. Zal bij de nieuwe producties ook de sequencer van de YS200 gaan gebruiken.:okdan:

Laatst gewijzigd:
Nee, met hardware apparatuur en gemixed op Magix.

:okdan:

Niet helemaal waar, een aantal samples heb ik gebruikt voor bij de hardware. Dus is het niet helemaal hardware.:engel:

Back