Veel nieuws op bandcamp

Ok
Hij wordt duidelijk..... drums en bas en wat geluidjes komen dus van magix. En dan speel je er zelf wat solo dingen bij. En wij maar denken dat jezelf 7-8 lagen speelde.
Maar goed het is jouw muziek, en Klaus Schulze deed ook veel dingen live in one take. :)

Composities waren al klaar en het was allemaal in één take opgenomen.

zo, dus dat wordt deelnemen aan het nieuwe seizoen van "holland got talent " ?:P

Ok
Hij wordt duidelijk..... drums en bas en wat geluidjes komen dus van magix. En dan speel je er zelf wat solo dingen bij. En wij maar denken dat jezelf 7-8 lagen speelde.
Maar goed het is jouw muziek, en Klaus Schulze deed ook veel dingen live in one take. :)

Geen Magix dus he vanaf deze productie, alles met hardware en in een take.

Ik vind het in ieder geval knap. En of je ee drumloop uit Magix haalt maakt natuurlijk niet uit. Lijkt mij een prima manier van werken. Er zijn 1000e die B.v. Hoofdzakelijk Vengeamce los o.i.d. Gebruiken. Als je maar lol in het muziek maken hebt! Ik ben ook benieuwd naar je filmpje.

Allemaal de beste wensen.

Het album The W.A.H.-Sessions Volume 2 is verschenen op bandcamp. Hierbij ook het hoesje en het nummer Second Quarter Session van het album.

https://soundcloud.com/phochos/secondquarter-mp3

Attachments

• TheSessionsVolume2.jpg
    TheSessionsVolume2.jpg
    68,8 KB · Bekeken: 85
En ben ook al begonnen met componeren voor Psychedelic, verwacht dat deze ook nog in januari verschijnt op bandcamp. Ja, ik ben lekker bezig.:D

En ben ook al begonnen met componeren voor Psychedelic, verwacht dat deze ook nog in januari verschijnt op bandcamp. Ja, ik ben lekker bezig.:D
Hopelijk in de aangekondigde film ook aandacht voor het componeren. Hoe doet die Phochos dat toch? We willen alles weten!

Is dat die Yamaha HS8 orgel door de VP-1 Phasers? Doet erg denken aan vroege Jean Michel Jarre (Grange brulees of hoe heet dat album)

https://soundcloud.com/phochos/secondquarter-mp3

Ik vind deze wel het beste van het album. De rest is me wat te kazig hoor.

Is dat die Yamaha HS8 orgel door de VP-1 Phasers? Doet erg denken aan vroege Jean Michel Jarre (Grange brulees of hoe heet dat album)

Ja, dat is de HE8 met VP1 Phasers eraan. Inderdaad het vroegere werk van Jarre, Grange Brulee, Oxygene en Equinoxe qua strijkers dan natuurlijk.:dubbel:

En vcovca, wat vind je er precies kazig aan dan??:D

Hopelijk in de aangekondigde film ook aandacht voor het componeren. Hoe doet die Phochos dat toch? We willen alles weten!

Als ik ga filmen, zal ik ook laten zien hoe ik componeer. Zal geen ellelange uitleg worden. Maar zal ook filmen bij het opnemen van nummers van Psychedelic.:okdan:

Ik zal binnenkort ook een filmpje maken met de Casio CTK50, de Casio SA1 en de Korg Monotron Delay, wordt dan wel een kutfilm.:dubbel::dubbel:

Back