Veel nieuws op bandcamp

En Work Out is ook uitgekomen, het nummer Heat staat bij de contest van 2014.

Attachments

• WorkOut.jpg
    WorkOut.jpg
    72,9 KB · Bekeken: 75
Ik heb via de Kringloop een Roland D10 weten te bemachtigen. Kwam gisteren binnengebracht door een aardige dame die veel spullen wegdeed, waaronder een 'elektrische piano'. Toen we de draagdoos van binnen bekeken zat er dus een Roland D10 synth in, die het nog perfect doet.

En dat voor de mooie prijs van 50 euro.

En volgende week komt er ook nog een Yamaha orgel binnen, een B5DR, ook via de Krinloop voor 20 euro gekocht. Deze komt samen met de al gekochte PS55 (ook bij de Kringloop) in mijn huiskamer te staan, zodat ik daar ook aan mijn composities kan gaan werken.

Phochos:D:okdan:

Laatst gewijzigd:
En wij maar denken dat je moest bezuinigen ivm met je werk :)

Moet ik ook, maar deze kon ik niet laten staan.

Vanaf Eerste Kerstdag ga ik beginnen aan de opnamens van mijn nieuwste project getiteld "Evolution - The Future Of Planet Earth". Hij wordt helemaal gemaakt met alleen maar hardware keyboards, synths en sequencers.

:halleluja

Eet jij geen kip met eerste Kerstdag dan?

Nee, ben lekker alleen op Eerste Kerstdag, Tweede Kerstdag werk ik bij de Kringloop. En ik heb Mihoen voor de Eerste Kerstdag, met Slagroomijs erna. Dus lekker gewoon houden.

Als laatste afsluitend album in 2014 is het verzamelalbum "2014' uitgekomen, met een aantal Best Of nummers erop van Orion Records en 7 niet eerder verschenen nummers, die in de loop van 2014 zijn gemaakt en niet zijn verschenen op de uitgekomen albums.

Onderstaand nummer is getiteld December 25.

https://soundcloud.com/phochos/december25

En het hoesje.

Attachments

• 2014.jpg
    2014.jpg
    32,3 KB · Bekeken: 80
Mijn huiskamerstudio:

Attachments

• DSC02712.jpg
    DSC02712.jpg
    65,1 KB · Bekeken: 76
Als laatste afsluitend album in 2014 is het verzamelalbum "2014' uitgekomen, met een aantal Best Of nummers erop van Orion Records en 7 niet eerder verschenen nummers, die in de loop van 2014 zijn gemaakt en niet zijn verschenen op de uitgekomen albums.

Onderstaand nummer is getiteld December 25.

https://soundcloud.com/phochos/december25

Knap staaltje compositie en arrangement.

Gelukkig Nieuwjaar Jos!!

Hoeveel PC's heb je in totaal?

In totaal drie, de derde staat op de WAH studio.:okdan:

Ja bij Magix werken geen domme mensen :)

Het is grotendeels hardware, met een gedeelte Magix Soundpool samples erbij.:halleluja

Nee, geen waterspuiters, wel een grote oceaan van water onder het ijs, maar de ijslaag is 10 km dik dus mocht men ooit landen op Europa, hebben ze een vrij grote boor nodig om erdoorheen te komen.

Manen die wel spuiten zijn:

Enceladus van Saturnus, Triton van Neptunus, Io van Jupiter (Zwavelvulkanen), Ganymedes van Jupiter.:D

Kun je me dit nog een keer uitleggen want ik begrijp het niet goed.

Kun je me dit nog een keer uitleggen want ik begrijp het niet goed.

Deze manen hebben waterijs onder het oppervlak zitten. Doordat hun banen om de moeder planeten niet cirkelvormig zijn en interacties met andere manen, wordt het interieur van de manen opgewarmd waardoor het ijs smelt en hierdoor er een druk ontstaat onder het oppervlak. Wanneer een plek op het oppervlak is gevonden die makkelijk doorbreekbaar is, spuit het water of vloeibaar stikstof naar buiten als een geyser.
Op Io staan vele tientallen zwavelvulkanen door hetzelfde principe, het zwaartekrachtsveld van Jupiter en de interactie tussen de andere manen Europa, Callisto en Ganymedes.

:halleluja

Er zijn sinds 1 januari de nodige 'nieuwe' albums verschenen op bandcamp, veel heruitgaven van eerder verscchenen albums en enkele 'nieuwe' met nummers gecomponeerd uit eerdere jaren.
Ben nu druk bezig met mijn nieuwe album, Evolution - The Future Of Planet Earth. Verwacht dat deze eind januari opgenomen is en dan kan worden uitgebracht. De composities heb ik tussen augustus en december vorig jaar gemaakt.

Het nieuwste album van Phochos, met drie nieuwe composities, vier nog op de plank liggende tracks en 1 Bonustrack. Hierbij het nummer Piano Concerto No. 3.

https://soundcloud.com/phochos/piano-concerto-no-3

Er gaan een aantal albums verdwijnen op bandcamp van Orion Records, dus mochten jullie een aantal niet meer terugvinden is het daarom. Heb nu alle nieuwe apparaten binnen in de studio, kan ik gaan beginnen met de opnamens van Evolution - The Future Of Planet Earth.

Back