* Cunttest 2014 *

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
oegna boegbeeld! :dj:

dus 'luur sr en boy zoidermann, ff opschieten of anders heel aarsch :D

entry 1: de testman - gewoon een test man (Wed Jan 1 11:11) <-- was gewoon een test man...
entry 9: Arnout Quirijns - Annesenesain Annesenesain Fluit (Sat Jan 4 14:39) <-- was gewoon een foutverkeerd inzend ding...

mogen in de krullenbak trouwens :koffie:

Zo, even makkelijker plaatsen voor de luie mensch :

https://soundcloud.com/zoidys-crap/ct14

staan ze ergens allemaal ergens in 1 download, vroeg het meeste luie lid ?

dan zal gedaan worden te zijn wezen wanneer de inzendfase afgesloten zal doen moeten te gaan zijnde mogen...

testbeeld-even-geduld.jpg

this is houston, demian come in please...

slapeloze nacht alweer dus

Wel, ze voots from the medicinal jury:

5 points go to: Arnout Quirijns vanwege zijn prachtige fluit en de progressies in de track. Daarnaast raakt de tekst mij aan echt alle kanten
4 points go to: Skies vanwege de kwetsbare opstelling en de prachtige meerstemmige vocalen
3 points go to: MacGyver voor het beste intro sinds Duiven op de Dam.
2 points go to: Warehousegroove omdat ie m’n oude buurman disst.
1 points go to: Trag voor zijn ultravaginanzalige remix van No Limit

Eervolle vermedlingen zijn er voor:
- Jeroen Aars Rocket in my pocket mede vanwege de strakke mix
- 1V/oct Dit is echt een kutnummer. En een heel strakke solo.

Overigens en welaltetrouwens, heb ik het invullen van mijn eigen naam in de contestvoter tijdens het voten door ongelukkige omstandigheden achterwege moeten laten. Ik kan er nu niet meer bij, dusch.

Overigens en welaltetrouwens, heb ik het invullen van mijn eigen naam in de contestvoter tijdens het voten door ongelukkige omstandigheden achterwege moeten laten. Ik kan er nu niet meer bij, dusch.
dat kan terzijnetijd nog ff gecorrecteerd worden door het boegbeeld... entry #2 dus...
en entry #1 is warehousegroef dus? kan je het lijstje ook nog ff hier terugkoppen, ik drank u :mega:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back