* Cunttest 2014 *

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
1 pwoan voor Hyves ondanks opgeheven zijnde of juist daarom
2 aan jeans ass ivm. wat een gare quote zeg
3 aan schietso: zo heerlijk kansloos
4 Skies's Hees: krijg er plaatsvervangende prikkelhoest van
5 Annrout's annesenesain fluit: het meest compleet kut op alle fronten!

bea-proost.jpg

Ik ben een keer voor de tekstueel grappige nummers gegaan en niet voor de ECHTE K# qua muziek, etc.

Waarom? Omdat ik nu eenmaal de humor in de nummers ERG waardeer!

Neemt niet weg dat de door mij niet gekozen nummers daarom GOED zijn/klinken; laat daar geen verwarring over bestaan! 't Is hoofdzakelijk gewoon een berg internetvervuiling!!

5punten: Skies - Als je hees bent
4punten: Tragmadat - Nono nono
3punten: Dr van Lansberg - Sjors wants to be a rappert
2punten: WAREHOUSEGROOVE - DJ Jean My Ass
1punten: 1V/oct - Ik zag je op Hyves

..overigens een geweldig idee: degene die bovenaan staat een grijze achtergrond en de letters in dezelfde kleur! :dubbel:

Zal ook nog even een hoe en waarom mbt het stemmen :

Ik voel me K#T van Zakmes en CO 1 punt omdat het imo nog net mooi genoeg was om niet super cunt te zijn.
Als je hees bent... Skies: Geweldig cunt gezongen/ingedingest, nog net geen bloedende oren dus 2 punten.
Jeroen (Perca fluviatilis) Raket in mijn zak Vi(e)s lelijk improgehannes dus 3 punten (medicijnen halen gaat om dit te verwerken)
MarsMusica"s Schietso-song 4 dikke punten, zoveel lelijkheid qua vierkante db is toch wel heel kunstig :)
1V/Oct Ik zag je op Hyves.... Omdat je op Hyves zit en daarom 5 punten (dat is daarom ook wel heel treurig liedje) *bijna net zo mooi als Met Ramona op de scooter.

Voor alle andere inzenders helaas, te mooi, te goed in elkaar gezet, te zuiver, te veel emotie (net niet cunt genoeg)

Na lang luisteren, wikken en turven ben ik tot de volgende cumclusie gekomen:

Dr. van Loungeberg ft. Reppert Sjors wannabee.. omdat het een twijfelgevalletje was toch maar een turfje:
l
Wearaussiegroef ft. DJ Jan.. met natuurlijk het geluidsmateriaal uit het legendarische interview van deze o zo bescheiden DJ:
ll
Trag heeft mij toch wel vrolijk gemaakt.. zijn geweldige persiflage op 2 unlimited:
lll
Skies had nog net geen knobbeltje te pakken maar erg erg klonk het wel.. :D Hoe'st met die Ron Brandsteder piep? :dubbel::dubbel: Maar eh.:
llll
Het muziekje van Arnout had net dat streepje voor.. of liggen eigenlijk meer.. Als je niet neusverkouden bent kun je makkelijk neusfluit spelen :erm:
images

Voor de rest heb ik geen commentaar :D:mega:

was iz de beldoeing eignelijk? 5 stemmen in totaal te vergeven aan de 5 kuntste cunts?

Ja, hoe cunter hoe beter :D

das geen antwoord op mijn kutvraag

mijn excuses, maar ik zit nu even in een nare stress situatie thuis en heb weinig ruimte
om te stemmen of uit te zoeken hoe en wat...

maar ik ga gewoon netjes stemmen! maar:

hoe werkt het? gewoon net zo als bij de SF-contest? je geeft een stem aan dat wat je het waard vind?
ik zie hier lijstjes van stemmen met nummer 1,2,3,4,5.....

ik begrijp het ff nie (en dat voelt best Cunt)

was iz de beldoeing eignelijk? 5 stemmen in totaal te vergeven aan de 5 kuntste cunts?
in totaal 15 punten wegketsen aan 5 personen... de kutste krijgt dus 5 punten, de lulligste 1 punt... een soort van:

Code:
    1  
   1 1
  1 1 1
 1 1 1 1
1 1 1 1 1
dus...

en access1 mag wel stemmen maar niet meer inzenden... nog...

ok, duidelijk!

ik zal binnenkort , als ik toch al een klote dag heb, gaan luisteren en stemmen

en alles wat te veel riekt naar mooiweer spelen, gebruik van mooie noten, je ego willen laten zien door middel van muzikale taal...straf ik af met geen of weinig punten!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back