* Cunttest 2014 *

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Toch een mooi moment om de voorwaarden aan te passen zoals we dat bij de SF contest doen ?
Dus geen uploads via soundcloud , youtube , of andere sites zoals megaupload e.d ?
Maar alleen deelname toelaten via de SF upload ?

Voor de rest ,nog gefeliciteerd met de behaalde winst :D

Ik kan eventueel een link aanpassen in de lijst, incidenteel, in uitzonderlijke gevallen, en alleen als iemand zijn link grandioos heeft vernoikt, en dat, met een max tot 12x per deelnemer per cunttest.

Ik beloof alleen niet dat het snel zal gaan.. :D

Ik heb gestemd onder de username 'Hyves' want de contest voter herkent niet mijn naam (1V/oct).

1 punt: Schietso-song. Het klinkt een beetje als een staalborstel op een gitaar
2 punten: Annesennesain. Jezus, wat klinkt dat duf.
3 punten: Nono NonNo. Een cover van een kutnummer is hoe dan ook een kutnummer
4 punten: CT14. Een zeer onaangenaam roffeltje met dito bassdrum
5 punten: Als je hees bent. Dit is in alle opzichten een kutnummer, zowel de muziek als de tekst. Wat wel weer grappig is is dat de stem op Super Grover lijkt. :D

review_sgrover_1b.jpg

en daarmede staat skies, sinds vote 5, nog steeds op de #1 positie en ook het vaakst bovenaan de top genoteerd (7/10) :okdan:
Ik heb gestemd onder de username 'Hyves' want de contest voter herkent niet mijn naam (1V/oct).
wellicht id het de slash in je naam...

Laatst gewijzigd:
pff, geilukt!

"U cunttest wel, u cunttest wel!"

5 CT14
4 Annesennesain
3 Skies - Als je hees bent
2 6trak - dadelbar
1 J.Baars - rocket in my pocket

stemmen ging bij mij eerste keer fout:

de eerste keer vergat ik mijn naam in te vullen. maar kreeg te zien: "You dropped your egg already!"

dus ik neem aan dat ik niet de stemmer "Vul hier je naam in" ben..

pas op:

straks komen PvdA of VVD die stemmen stiekum uit de virtuele vuilstort graaien. ik zou die stemmen voor dat je ze wegmietert, goed de mond snoeren!

oeps hoe lang heb ik nog om te stemmen ??

Ik heb het idee dat ik een beetje te laat ben (ik kon geen trek meer uploaden in de volledig geautomatiseerde cuntester) en dus pleurt ik mijn inzending hier maar neer:

https://soundcloud.com/teluur/higher-street-of-cuntsiesness

Ik heb zojuist ook nog even gestemd door 15 punten te verdelen over een 5-tal mede-cuntesters.

Nu is het tijd om mijn bijna twee maanden van afwezigheid bij te lezen...

misschien kunnen we eens gek doen en hem er alsnog bij ketsen ;) doen? :D
mag 'ie ook ff nog op 'download' (die grijze pijl enzo ook)?

edit: ik zie dat het administratief helaasch niet meer mogelijk is... volgende jaar beter dan maar...
oeps hoe lang heb ik nog om te stemmen ??
tot 11 maart, aangezien we zijn begonnen met stempen op: zie hier
ja nee en ook... maar dit is niet de reguliere K-doos nutuulk :P ...ach wat de noick ook :D

Ik heb het idee dat ik een beetje te laat ben (ik kon geen trek meer uploaden in de volledig geautomatiseerde cuntester) en dus pleurt ik mijn inzending hier maar neer:

https://soundcloud.com/teluur/higher-street-of-cuntsiesness

Ik heb zojuist ook nog even gestemd door 15 punten te verdelen over een 5-tal mede-cuntesters.

Nu is het tijd om mijn bijna twee maanden van afwezigheid bij te lezen...

dit cunt er zeker mee door!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back