En hallo!

CauDeX

Wat nou max 25 karakters?
Hallo,

Mijn naam is Rick en ik woon in Zwolle.
Ik ben helemaal gek van hardcore en ben dan ook van plan om dat samen met een kameraad te gaan produceren. Inmiddels heb ik hiervoor een aantal apparaten aangeschaft. Namelijk 'n TR-909 drumbak, 'n MC-505 groovebox, 'n SP-202 sampler (en die laatste is behoorlijk :Z ).
Die kameraad van me heeft een SP-808 sampler en ik koop waarschijnlijk dit weekend nog een Clavia Nord Lead 2. :)
Helaas hebben we vooralsnog meer apparaten dan verstand van muziek maken, vandaar dat ik van plan ben hier de komende tijd wat vaker rond te hangen. ;)

Niet lang meer. Er komt nl. ook een Lexicon MPX 500 aan en dan is m'n geld voorlopig wel weer op.

welkom joh,

ben er ook nog niet zo lang, maar wees gegroet. heb eerder ook wel wat gabber gemaakt. ben nu al paar jaar over op een ander soort muziek, maar kan goede nummers nog wel warderen. hoop dat je snel iets van je laat horen hier op het forum. zou'k persoonlijk wel leuk vinden. iig genoeg gebrabbeld. veel plezier hier en see yah :engel:

groeten,

Fatar

gegroet en welgekomen
8>

je begint meteen met het serieuze materiaal!!
een tr 909 dan nog :{

anyway, veel fun hier!

greetz

cloudy

eej caudex, toch maar ingeschreven hiero ;)

oke wat kam er na de mpx500 ook alweer ?! 8o)

Ik zal zeker een keer wat laten horen hier. Vraag me alleen niet hoe lang dat nog duurt. We zijn nog maar een aantal weken echt serieus bezig, dus het duurt wel ff voordat we het een beetje door hebben.

En ja, die TR-909. Ik had in het afgelopen jaar nog geen 2 volle dagen vrij genomen van m'n werk, geen vakantie of wat, dus heb ik laatst alle dagen maar in 1 klap laten uitbetalen en mezelf op die bak getrakteerd. *D

@ endonyx > Na de MPX 500 komt een tijd van hard werken en sparen.

Veel mensen van het MOH-forum hier trouwens. :D

welkom

enne klasse hoor zoals je er voor gaat

duidelyk een gemotiveerd mens:halleluja

Origineel geplaatst door CauDeX
Ik zal zeker een keer wat laten horen hier. Vraag me alleen niet hoe lang dat nog duurt. We zijn nog maar een aantal weken echt serieus bezig, dus het duurt wel ff voordat we het een beetje door hebben.

En ja, die TR-909. Ik had in het afgelopen jaar nog geen 2 volle dagen vrij genomen van m'n werk, geen vakantie of wat, dus heb ik laatst alle dagen maar in 1 klap laten uitbetalen en mezelf op die bak getrakteerd. *D

@ endonyx > Na de MPX 500 komt een tijd van hard werken en sparen.

Veel mensen van het MOH-forum hier trouwens. :D

Hee gozer had ik het niet met jou over die MPX-500??

Welkom hier!

Origineel geplaatst door CauDeX
'n TR-909 drumbak, 'n MC-505 groovebox, 'n SP-202 sampler,.. een SP-808 sampler,.. een Clavia Nord Lead 2.
Helaas hebben we vooralsnog meer apparaten dan verstand van muziek maken, vandaar dat ik van plan ben hier de komende tijd wat vaker rond te hangen..
Owkee, opzich kan je met de helft ervan ook al leuke muziek bouwen, maar je kan het maar hebben staan.. Nadeel alleen als je meerdere bakken tegelijk gaat 'uittesten' is dat je er LANG niet alles uithaalt (meestal dan..)
Maar goed, tijd zat!! ;)

Origineel geplaatst door BamBam
Met een 909 ben je hier nogal snel de held!
Ah, vandaar.. :stupid
:D

Origineel geplaatst door bikkel
Hee gozer had ik het niet met jou over die MPX-500??

Hey! :)
Dat heb je goed ja, dat was ik. ;)

Back