Hyakken SEQ16x3 (m4l)

Camera

Stamgast
Voor iedereen die met Ableton en Max 4 Live werkt en altijd al een Doepfer MAQ16/3 wilde hebben. Hier is de m4l versie! voor slechts $8,-

ik heb em aangeschaft en kan meteen al zeggen dat ie absoluut de moeite waard is.

16x3.jpg

http://hyakken1234.blog.fc2.com

Het regent om me heen zielsgelukkige mensen die dit hebben aangeschaft, volgens mij een no-brainer. Ik hoop wel dat hij nog tijd heeft z'n andere kindje te updaten, heb z'm A4-editor en die moet nog even naar het nieuwe OS :)

Ik blijf het zeggen, hij is geweldig!

Zeker in combi met hardware.

Als dit al geniaal is, wat moet Five12's Numerology dan wel niet zijn???

:)

Als dit al geniaal is, wat moet Five12's Numerology dan wel niet zijn???

:)

Ja ja, ziet er goed uit. Maar kost geen 8$ en is stand-alone. Vind ik dan allemaal weer te veel gedoe....
Ik ben al heel blij met deze patch.

Numerology is gewoon ook vst en au, en standalone. Net als deze patch eigenlijk :)

Hij doet het prima, sommige plugins van die bundel worden niet goed opgeslagen bij projecten. dat kan komen door een verouderde versie van M4live helaas

Numerology is gewoon ook vst en au, en standalone. Net als deze patch eigenlijk :)

vanaf build 140 + ofzo is er zelfs een AudioUnit MIDIFX die je zo in Logic kan gebruiken en daarmee coreaudio/midi een beetje omzeilt en daardoor voor het eerst samplesync is. En dat is erg lekker...

Hang er een Novation launchpad mk1 aan (lekker goedkoop) en je hebt een handson interface waarmee je:

Looprichtingen (fwd, bwd etc) Startpunt/eindpunt/clockdivisies/signature (of iets in c of a moet etc)velocity/gates etc etc etc allemaal lekker handig kan bedienen.

Als je er vier hebt lopen kan je gewoon met de launchpad zo je seq pakken en editen terwijl alles blijft lopen.

Musthave voor Logic en techno freaks...perfect om mee te jammen

Back