Kneelz
Reuzebonk
Ik ga upgraden naar reason 7: kan ik ook weer eens wat recorden met mijn even offline geweest zijnde ac coupled m-audio delta 1010.
Nu wil ik vanuit reason mijn modular syncen en daarnaast het een en ander aansturen. Ik wilde de expert sleepers extension gebruiken hiervoor maar die werkt alleen met dc coupled interfaces. Ze hebben voor vst land een ac converter maar niet voor reason dus, navraag leert me dat die wel op de lijst staat aldaar maar dan wel onderaan. Erg Jammer....
Ik vraag me af wat volgens jullie in dit geval de beste manier is om minimaal over het volgende te beschikken vanuit reason:
1 clock tbv modular
2 gates, extra gates of triggers zijn mooi meegenomen
4 cv's maar liever meer
In het geval van midi/cv moet er ook een midi thru ter beschikking zijn...
Nu wil ik vanuit reason mijn modular syncen en daarnaast het een en ander aansturen. Ik wilde de expert sleepers extension gebruiken hiervoor maar die werkt alleen met dc coupled interfaces. Ze hebben voor vst land een ac converter maar niet voor reason dus, navraag leert me dat die wel op de lijst staat aldaar maar dan wel onderaan. Erg Jammer....
Ik vraag me af wat volgens jullie in dit geval de beste manier is om minimaal over het volgende te beschikken vanuit reason:
1 clock tbv modular
2 gates, extra gates of triggers zijn mooi meegenomen
4 cv's maar liever meer
In het geval van midi/cv moet er ook een midi thru ter beschikking zijn...