justin
Shauna
Wat zou jij doen?
Een tijdje geleden hoorde ik ergens een track voorbij komen,weet de naam niet precies meer. Maar had lang niet meer zon lekkere track gehoord na mijn mening. Ik hoorde een stukje van het begin en een stukje van het midden van de Track.
Nadat ik dit stukje had gehoord was ik helemaal verkocht,en al gauw bedenkte ik zelf hoe de track zou lopen,aangezien ik hem niet helemaal had gehoord.
Nu hoorde ik een tijdje geleden dus het orrigineel en het viel me bar tegen,hij klonk veel minder goed dan ik in gedachten had en hem had gehoord.
Wat zou je doen,de track remixen naar jouw idee.Heb nog nooit een remix gedaan,maar zit er aan te denken om het met de track te proberen.
Maar lijkt me zwaar klote om alles uit het orrigineel te samplen.
Jullie mening
Een tijdje geleden hoorde ik ergens een track voorbij komen,weet de naam niet precies meer. Maar had lang niet meer zon lekkere track gehoord na mijn mening. Ik hoorde een stukje van het begin en een stukje van het midden van de Track.
Nadat ik dit stukje had gehoord was ik helemaal verkocht,en al gauw bedenkte ik zelf hoe de track zou lopen,aangezien ik hem niet helemaal had gehoord.
Nu hoorde ik een tijdje geleden dus het orrigineel en het viel me bar tegen,hij klonk veel minder goed dan ik in gedachten had en hem had gehoord.
Wat zou je doen,de track remixen naar jouw idee.Heb nog nooit een remix gedaan,maar zit er aan te denken om het met de track te proberen.
Maar lijkt me zwaar klote om alles uit het orrigineel te samplen.
Jullie mening

Wat ik weet had hij gewoon een bepaalde toon te zacht in die mix gezet! Op het orgineel kwam die toon er gewoon niet uit. Die toon was veelste veel op de achtergrond gemixt,terwijl het naar mijn mening gewoon de doorslag gaf in de Groove. Tevens was er een vocal lead die mischien een keer snel voorbij kwam,maar die tekst en bijbehorende akkoorden moesten gewoon vaker voorkomen! en dan nog dat de niet orginelle vocal veel meer versneld was,wat gewoon de doorslag gaf,en het orrigineel niet.