Hoe zit het met DE meeting?

"de meeting, daar wordt aan gewerkt" ... wedden?
8o)

Da's eigenlijk te zot, van die zinnen waar je echt niks meer op kunt antwoorden.

Andere voorbeelden zijn:

"Jaja, we zullen wel zien."
"Och, ieder zijn mening..."

We hadden een paar goede opties, maar die zijn niet door gegaan. We hebben wat mensen aangewezen als organisatie en die zijn er aan bezig. Geduld mensen... 1 meeting per jaar is voldoende! :)

1 meeting per maand is voldoende zul je bdoelen
:D
:P

(dan zal er immers wel eens ene tussen zitten waar ik ook bij kan zijn ;{ )

Juist naar aanleiding van die thread zou ik maar een metaaldetector bij de ingang neer zetten!!:smeris:

en een stuk of wat brandblusaparaten achter de hand houden :duivels: >:|

als je dat leest in die thread is dat toch echt triestig zeg. stel je voor dat die allemaal samenkomen op een meeting...
misschien kunnen we hun geruzie sampelen om één of andere vreemdsoortige electro-gothic-experimental track mee te maken...

anyway, ik veeg daar uitgebreid mijn K##ten aan en zou best wel graag eens zo'n meeting bijwonen.
al was het maar om een aantal van de mensen eindelijk eens in levende lijve te kunnen aanschouwen waar
ik ondertussen toch wel wat bewondering voor heb vergaard :) :halleluja

greetz

cloudy

Erg trieste thread idd..
Maar die moeten er ook zijn, dan waardeer je de normale, opbouwende threads destemeer.

Origineel geplaatst door cloudman
..misschien kunnen we hun geruzie sampelen om één of andere vreemdsoortige electro-gothic-experimental track mee te maken...
Jaaaaaaaaaaaaa........!!!! :okdan:

Origineel geplaatst door Zoidsity(take2)
Erg trieste thread idd..
Maar die moeten er ook zijn, dan waardeer je de normale, opbouwende threads destemeer.

Gebruikt die topic-starter nou in al zijn posts steeds die hoofdletters....??? Staat zo schreeuwerig.... :(

Nou ja, als ie maar niet gaat lopen schreeuwen op die komende meeting! :D

Een meeting per jaar is voldoende.

Kan ik me wel in vinden maar ... NUL meetings per jaar
smiley_nono.gif

Om DE meeting nog dit jaar te organiseren lijkt me weinig waarschijnlijk maar misschien zijn er al plannen voor een Supermeeting 2004?
smiley_please.gif
smiley_please.gif
smiley_please.gif

geloof dat iedervoor zich zijn meeting geeft heb een trhead over amsterdam gevonden eentje in groningen verder heeft eindhoven en rotterdam ook een onoficiele in de kroeg kletsen over synth 's meeting dus dat zijn al vier mogelijkheden
waar je alle kans hebt om jouw favo forumlid te stalken 8o)

Toch wel op een voor iedereen geheim gehouden locatie ?
I.v.m. met aanslagen en zo.

ISPdeRuiter

Origineel geplaatst door Hover
Met DE meeting bedoelde ik zo'n meeting zoals vorig jaar in Venlo

Ja, dié ja! Die een half jaar later een vervolg zou krijgen in Utrecht, zodat het beter
bereikbaar was voor iedereen in het land en er nog veel meer mensen zouden komen.
Die nog véél groter zou gaan worden, met optredens en veel meer apparatuur! Dié dus! :D

Verder zeg ik niks. =(

Nog maar eens een ballonnetje oplaten

Nog maar eens een ballonnetje oplaten

Misschien zijn er reeds mensen die concrete plannen en ideeën hebben maar ik vermoed het niet. Zo ja, dan horen we dat natuurlijk ook graag.

Maar, wordt het niet eens tijd voor een nieuwe, grote meeting? Dat lijkt me trouwens een ideale gelegenheid om elkaar weer eens te onmoeten alsook de nieuwe leden die er sinds Venlo 2002 zijn bijgekomen.

Cool!

Is het een optie om het eens iets centraler te doen dan bijna in op het drielandenpunt? :o)

-C-

Die toren op het drielanden punt vind ik eigenlijk zo'n slecht idee nog niet.
Thermoskannen, koelboxen, ghettoblasterette enzovoorts mee.
Door de verre verwijderdheid scheidt een dergelijke lokatie meteen het kaf van het koren,
niet rokers gaan met frisse kleren naar huis, na afloop (deze meeting is vanaf 1 uur 's middags
tot een uur of zes) naar Maastreech om eens lekker te eten en te stappen en op tijd in het hotel.

Zo kan men zaken doen,
ISPdeRuiter

P.S. De Grote Oto Derby (G.O.D. van Willem de Ridder/VPRO) vond ook op de onmogelijkste
plekken plaats en dat kwam de sfeer bijzonder ten goede en maakte het geheel tot een dierbare
herrinnering.

Back