Hoe zit het met DE meeting?

Klasse Wout! Eindelijk koppen met spijkers. ;)
Bovendien een mooie gelegenheid om die "gesloten afdeling" van het museum open te
breken. Worden de heren regenten in het Haagse misschien ook een beetje wakker
voor wat er leeft onder het publiek.

Na het zien van de foto's van wat onze kollega's van Analogue Heaven vorige week
georganiseerd hebben krijg ik er aardig zin in.

Attachments

• ah-meeting/stage.jpg
    ah-meeting/stage.jpg
    22,3 KB · Bekeken: 61
Dit zou tot de mogelijkheden kunnen behoren, maar die foto is niet helemaal wat het lijkt. Die gitarist en die theremin speler zijn natuurlijk te horen, maar de rest van die apparatuur staat keurig te wachten tot hun respectievelijke eigenaars er op gaan spelen :) Op deze manier zijn er geen toneelwisselingen.

Ik geloof dat het in Venlo nogal lawaaierig is geweest? Wij zaten toen in Keulen, bij het Brucke Konzert, een jaarlijkse belevenis die ik nooit oversla. In ieder geval wil ik wel een structuur aanbrengen in het gebeuren.

Maar wat wil je nou met 'openbreken'? De collectie zal nooit voor algemeen gebruik beschikbaar worden. Dat gaat zo met musea...

Wout

Algemeen gebruik? Nee, daar reken ik geen moment op.
Toegankelijkheid in de vorm van zichtbaarheid voor het publiek zou al heel wat zijn.
Na zo veel jaren opslag zonder dat er gerepareerd of serieus onderhoud gepleegd
mag worden komt er uit de meeste machines waarschijnlijk over enige tijd toch
geen fatsoenlijk geluid meer.
Of overdrijf ik nou? ;)

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Ik geloof dat het in Venlo nogal lawaaierig is geweest? In ieder geval wil ik wel een structuur aanbrengen in het gebeuren.

Gewoon de regel instellen dat er enkelt koptelefoons gebruikt mogen worden lost dit probleem wel op.

Is er helemaal niks meer in Venlo mogelijk?
Want dat gezeik van het is te ver vind ik echt typerend Nederlands
Binnen 4 uur ben je maximaal van de ene kant van Nederland naar de andere kant.
Venlo was gewoon top en dat van een hoofdtelefoon moet gewoon een regel zijn!
Mischien nog een SF jam achteraf?

Hmm als het goed weer is wil ik wel een tent ergens op een grasveld zetten.
Maar venlo blijft ver van hier uit. En da's geen gezeik maar een feit :D

-C-

Origineel geplaatst door mono-poly
Is er helemaal niks meer in Venlo mogelijk?
De SF-leden die destijds de meeting in Venlo hebben georganiseerd heb ik lang niet meer online gezien. Dat waren Equate en Schaapje als ik het goed heb. Of was CraZ hier ook niet bij?
Ik zelf woon ook in Venlo maar ik heb geen connectie's met perron 55. Maar het idee van Wout vind ik helemaal zo slecht nog niet.

Ja Wout, goed idee, Prima lokatie. 11:00-17:00 is toch prima. Zat tijd. Vorige keer in 2001 vodt ik het ook zeer geslaagd daaro. En als we dan ook gewoon een entree van een paar euro betalen, dan is het museum helemaal blij toch.

Ik heb net vandaag overleg in het Gemeentemuseum Den Haag gehad en men is er geen tegenstander van om een meeting voor synthesizer enthousiasten te helpen organiseren. Dit zou dan eventueel op zondag 4 juli 2004 kunnen gaan plaatsvinden. Het wordt dan een onderdeel van een groter gebeuren. Maar hou me ten goede... Er staat nog niets vast.

Voordeel: goede accomodatie, veilig (want er zijn zaalwachten), grote ruimte (0ngeveer 800 vierkante meter, goede geluids-isolatie), controleerbare ingang.
Verder goede bereikbaarheid, parkeergelegenheid, goed openbaar vervoer.
Geluidsapparatuur en vervoerskarren aanwezig.
Voldoende spanning en goede verlichting...

Synthesizers, indien niet nodig voor de tentoonstelling, kunnen beschilkbaar zijn.
(Ooit eens een Yamaha 816 = 8 DX7 willen bespelen?)

Nadeel: Den Haag (tja, wie wil daar nou zijn?) en slechts open van 11:00 tot 17:00 uur.
Eventuele uitloopmogelijkheden op een tweede lokatie.

De tentoonstelling opent de week later, maar misschien kan het nog een weekje vervroegd worden.

Wout

Als dit doorgaat, ben ik ook van de partij. 8) Misschien kunnen we met enkele "Vlamingen" gemeenschappelijk naar daar trekken?

'Als het doorgaat' is de juiste gedachte!
Vandaag alweer een tegenslagje moeten wegwerken, maar dat had nog geen invloed op het SF gebeuren. Problemen zijn er om opgelost te worden.

Wout

'Als het doorgaat' is de juiste gedachte!
Vandaag alweer een tegenslagje moeten wegwerken, maar dat had nog geen invloed op het SF gebeuren. Problemen zijn er om opgelost te worden.

Wout

Ik bewonder je geduld. Echt waar! :okdan:
Het lijkt me in de "plaatselijke omstandigheden" heel moeilijk om spijkers met koppen te slaan.
Een ander had waarschijnlijk al koppen met grote spijkers geslagen. :D

Schaapje?
Equate???
Jongens regel zo een top meeting zoals vorige keer!!!!!
En mensen die wat te zeiken hebben over de locatie/organisatie/afstand moeten is bij hun zelf te raden gaan.
Die fucking ene keer per 2 jaar moet je er maar voor over hebben.

De primaire zaken zijn geregeld.

Datum voor het Forum zondag 4 juli 2004. (Er zijn nog andere dagen met andere activiteiten, maar daarover later meer)
Ruimte 361 vierkante meters, geluidsdicht en airco.
Entree meeting is vrij.
Restaurant in andere ruimte.
Groot terras voor de rokers.
Partner kan gedropt worden in een tweetal musea, het Omniversum en Madurodam is redelijk dichtbij, zo ook het strand...
Goed bereikbaar met de auto en het openbaar vervoer.

Maar nu losgebrand, want ik stel wel wat eisen aan het programma :)

Wout

Back