Voorstellen en gelijk een vraagje

DJ Evo

Nieuwkomer
Hoi ik ben DJ Evo en ben de mixer en bassist van mijn band Input output. Deze driemansformatie bestaat net een half jaartje en houd zich bezig met dance met live invloeden. Ik heb 4 dagen geleden een site gemaakt voor mijn band. En ik zou graag wat reactie's willen hebben of de site aan de verwachtingen voldoet.

Alvast bedankt.

http://www.i-o.nl

Ik heb m bekeken enne t is wat onduidelijk. (overlappend die links waardoor je ze niet goed kan zien.)

De interface is wel leuk. En ik denk dat alleen techneuten zien dat het om een mengpaneel gaat.

Hoi Evo, welkom op het forum

Ik heb je site even bekeken
De opzet vind ik erg goed, hij kan alleen hier en daar iets strakker qua layout
Zodra je een optie hebt gekozen en het nieuwe venster opent, zie je de opties en de knoppen nog door het nieuwe window heen
Bovendien zie je niet meer welke track er speelt, nadat je er eentje hebt uitgekozen

hallo evo! welkom!

Origineel geplaatst door DJ Evo
ik ben de mixer van mijn band

nou doe mij dan maar een bacardi limoen - cola

;)

Hoi, welkom hier. Leuke site, alleen nogal iritant dat er meteen een track begint te spelen. Ik heb meestal winamp aanstaan als ik surf en ik heb de neiging om sites met muziek die ik niet snel uit kan zetten weg te klikken. Maar dat zal wel een afwijking van mij zijn. :)

Origineel geplaatst door 4-Tek
Maar dat zal wel een afwijking van mij zijn. :)

Niet alleen van jou. Muziek op een site hoort niet vind ik en is zeer storend. :)

Thanks

Thanks

Dank voor de razendsnelle reactie's. Ik zal er voor zorgen dat de muziek met 1 druk op de knop uitgezet kan worden. Daar had ik inderdaad niet aan gedacht. Ik vind het zelf ook irritant een site waar gelijk muziek begint te spelen. En dan verwerk ik zoiets ook nog in mijn eigen site Stom...

Groetjes van de Newbie

Goed begin!

Goed begin!

Ik weet hoe lastig het is om een goede website te maken. Ikzelf zit ook in die hoek zeg maar.
KRZ had gelijk met de muziek! Niet doen of zorgen voor een uit knop (maar dat ga je al veranderen dus, ... OK!).

Verder zijn je buttons nog niet af. Het is een lastige uitleg op een synthforum maar je moet je buttongraphic ook plaatsen op de ´over, down, en hit area! (Edit button!) Anders wordt de button ook actief als je over het gebied gaat waar de button tekst zichtbaar is. Pff, lastig om dat goed uit te leggen. En ook niet echt de plek daarvoor.

Maar goed kijk maar eens naar de Eric T. sectie van mijn website. Simpel maar effectief en duidelijk (hoop ik).

Eric

Als je vragen hebt hoor ik het wel.

Back