Wat is de slechtste synth?

fuse

Gepokt en gemazeld
Tsja, allemaal beter enzo.

Maar poe he, wat is nou de slechtste synth die je ooit onder je vingers hebt gehad?

Zal voor mij een Alesis Q6 geweest zijn. Smaak nog kraak en zonde van de onderdelen. :)

mt 32 echt mickey mouse sound, toch nog een tijdje gebruikt bij gebrek aan beter:)

Volgens mij liep hier al eens een thread over, anyway.....volgens mij zijn er geen slechte synths alleen slechte programeurs :duivels: .

Er zijn ook veel slechter programmers. Dus niet de mensen, maar interfaces. Zoals bijvoorbeeld van de micro modular. Bah! Een synth met een programmer die x keer zo duur is als de synth zelf. Verschrikkelijk.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Er zijn ook veel slechter programmers. Dus niet de mensen, maar interfaces. Zoals bijvoorbeeld van de micro modular. Bah! Een synth met een programmer die x keer zo duur is als de synth zelf. Verschrikkelijk.

ik vind de editor van de NM (micro) modular *erg* prettig en intuitief....

Origineel geplaatst door olafmol
ik vind de editor van de NM (micro) modular *erg* prettig en intuitief....
Ik vind hem ruk. Een micro modular is een modular clone, maar ik heb absoluut GEEN modular gevoel bij die editor. Maar goed. Das natuurlijk persoonlijk. Dat is het nadeel van dit soort threads.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik vind hem ruk. Een micro modular is een modular clone, maar ik heb absoluut GEEN modular gevoel bij die editor. Maar goed. Das natuurlijk persoonlijk. Dat is het nadeel van dit soort threads.

geen clone hoor..gewoon een modulaire synth in digitale vorm ;)

maar idd, allemaal subjectief...weer een echte komkommertijd-thread

in die vorige thread kwam de mc303 nogal sterk aan bod...
maar of je dat nou kan zien als een echte synth?

hmm, dan zou ik moeten een softsynth zetten die ik knudde vind...

(geen idee, er zijn er zoveel, er zullen er ook wel redelijk wat tussen zitten die niet zo deugen)

greetz

cloudy

Slechte synth ben ik nog nie tegen gekomen..
Welke MIJ het meeste tegenviel toen ik 'm voor 't eerst in een winkel tegenkwam en bespeelde was eigenlijk de NordLead2..
Maar daar verwachtte ik gewoon echt veeels te veel van, en ik had toen maar kort met de presetjes gepield.
Is al een paar jaar geleden; vind 'm nu wel leuk(er).

Origineel geplaatst door Bahamut
steinberg neon?

de Neon valt op zich wel mee... de Steinberg VB-1, die virtuele bas, dat was echt een gedrocht met een geluid waar ik persoonlijk liever 50 euro extra had betaald om hem NIET standaard bij Cubase te krijgen...

Origineel geplaatst door cyan_circle
... de Steinberg VB-1, die virtuele bas, dat was echt een gedrocht met een geluid waar ik persoonlijk liever 50 euro extra had betaald om hem NIET standaard bij Cubase te krijgen...

Doe mij die 50 euro maar, dan delete ik hem wel ff. ;)

jeetje er zijn zoveel slechte synths gemaakt wat mij betreft staat de rave o lution staat op 1

Origineel geplaatst door Shivah
voor mij de korg z 1
mischien in een bugvollekorg periode gekocht

Ja, ik heb gehoord dat ze bij KORG een Z1 hebben gebruikt om alle bugs in te stoppen.. :D

Back