Avond,
Ik heb een hele oude sony versterker,met daarop 2 behringer truth passieve monitor speakers.
een E-mu-patchmix onboard geluidskaart en een Phonic MM1805 mixer.
Ik wil van alles af, helemaal opnieuw inrichten met vooral de aandacht op de geluidskwaliteit gericht.
Het gaat vooral om het maken van beats/producties. dus de opnamekwaliteit en de afspeelkwaliteit moet gewoon zo goed,professioneel en eerlijk mogelijk zijn.
Over mijn systeemkast ben ik zeer tevreden dus die blijft!
Dus de opstelling die de meeste nu gebruiken:
-laptop/kast
-audio-interface
-subwoofer
-actieve monitors
Super simpel maar zeer direct.
Is zo'n opstelling nou ook het beste? of zijn er betere manieren?
En welke producten i.c.m. andere producten raden jullie aan?
dus: die boxen met die interface of?
En wat is nou echt een goede/eerlijke koptelefoon voor eventueel wat klein/simpel mix werk? voor in de nacht bijv.
Dus over het algemeen wil ik een studiootje waar ik gewoon zeer professioneel mee kan afmixen,en waar ik dus ook eerlijk geluid heb.
En waar ik een professionele sound mee kan neerzetten.
Mijn oren zijn erg goed,de kennis en het talent zijn er, en de akoestiek is top in orde.
Alleen de apparatuur laat de wensen over.
Ik heb een hele oude sony versterker,met daarop 2 behringer truth passieve monitor speakers.
een E-mu-patchmix onboard geluidskaart en een Phonic MM1805 mixer.
Ik wil van alles af, helemaal opnieuw inrichten met vooral de aandacht op de geluidskwaliteit gericht.
Het gaat vooral om het maken van beats/producties. dus de opnamekwaliteit en de afspeelkwaliteit moet gewoon zo goed,professioneel en eerlijk mogelijk zijn.
Over mijn systeemkast ben ik zeer tevreden dus die blijft!
Dus de opstelling die de meeste nu gebruiken:
-laptop/kast
-audio-interface
-subwoofer
-actieve monitors
Super simpel maar zeer direct.
Is zo'n opstelling nou ook het beste? of zijn er betere manieren?
En welke producten i.c.m. andere producten raden jullie aan?
dus: die boxen met die interface of?
En wat is nou echt een goede/eerlijke koptelefoon voor eventueel wat klein/simpel mix werk? voor in de nacht bijv.
Dus over het algemeen wil ik een studiootje waar ik gewoon zeer professioneel mee kan afmixen,en waar ik dus ook eerlijk geluid heb.
En waar ik een professionele sound mee kan neerzetten.
Mijn oren zijn erg goed,de kennis en het talent zijn er, en de akoestiek is top in orde.
Alleen de apparatuur laat de wensen over.