Tyberium

tyberium

Ingeburgerd
Hallo,

Mijn naam is Raymond en ben al een tijdje bezig met muziek maken. Ik gebruik hiervoor een midi controller (Cakewalk/Roland A-800Pro) en Propellerhead Reason 7.0.

Als fan van gitaar muziek is mijn doel sinds 2008 is om overtuigende gitaar muziek te maken met een midi-keyboard en geïnteresseerden (gratis) middels tutorials gratis te leren, hoe je dit voor elkaar krijgt. Ik ben niet muzikaal en heb mezelf met een keyboard en twee goede oren hier en daar wat bijgeleerd.

...om overtuigende gitaar muziek te maken met een midi-keyboard...

Een hele opgave als je het goed wil doen, een niet te onderschatten uitdaging.

Welkom en succes!

l.jpg

Cheers,
Exo. :mega:

Hallo,

Mijn naam is Raymond en ben al een tijdje bezig met muziek maken. Ik gebruik hiervoor een midi controller (Cakewalk/Roland A-800Pro) en Propellerhead Reason 7.0.

Als fan van gitaar muziek is mijn doel sinds 2008 is om overtuigende gitaar muziek te maken met een midi-keyboard en geïnteresseerden (gratis) middels tutorials gratis te leren, hoe je dit voor elkaar krijgt. Ik ben niet muzikaal en heb mezelf met een keyboard en twee goede oren hier en daar wat bijgeleerd.

Het verhaal snap ik niet helemaal, maar toch welkom :)

Vandaar.

Welkom! :okdan: (mooie site trouwens)

Laatst gewijzigd:
Holy crap, dat staat er behoorlijk krom inderdaad.

"Ik ben niet muzikaal, had eigenlijk liever gitaar willen spelen, maar krijg het na verwoede pogingen (nog) niet voor elkaar. Ik heb mijzelf daarom maar met een keyboard en twee goede oren wat bijgeleerd. Als fan van gitaar muziek is mijn doel sinds 2008 overtuigende gitaar muziek te maken met een midi-keyboard en geïnteresseerden dit middels tutorials gratis te leren".

h5CD91B9E

Meh. Ietsje beter.

Back