House - Music

Mike Don

Nieuwkomer
Mijn naam is Michel, mbt muziek. Maak voornamelijk middels, Reason 13 en Loopcloud, House, Tech-House, Techno. Heb een enorme library aan sounds. Maar sinds 2 dagen ondervind ik problemen met Loopcloud. Wie werkt er nog meer met Loopcloud. Hoor het graag. Groeten, Michel

Bedankt voor je bericht. Ik gebruik ook Reason ( Reason 13 ). Loopcloud is makkelijker soms, voor het inladen van verschillende samples.

Bedankt voor je bericht. Ik gebruik ook Reason ( Reason 13 ). Loopcloud is makkelijker soms, voor het inladen van verschillende samples.
Ja, ik heb nog geen loop / sample dienst in m'n arsenaal.
Ik gebruik zelf heel weinig melodische samples, dat past niet zo goed bij hoe ik muziek maak.
En abonnementen vermijd ik waar mogelijk, al speel ik soms met het idee om een sample dienst ala splice te proberen.
Maar voor nu heb ik genoeg aan Ableton Live (ik was na 25 jaar Reason toe aan wat anders om m'n brein te prikkelen)

Dus om op je vraag terug te komen, nee, geen ervaring mee.
Wat bedoel je met 'problemen met loopcloud'?

Ik gebruik ook LoopCloud maar ik download alle samples naar mijn harddrive zodat ik niet steeds online hoef te zijn als ik muziek maak

Back