• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha PSR-S550

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Calculator Operator

Tel ik na 15 jaar hier als ouwe rot? Vast wel.
Het is dan wel geen synthesizer, maar ik ga mijn Yamaha PRS-S550 toch verkopen, wegens een volledige overstap naar synthesizers. Hij is nieuw gekocht in 2009 of 2010, ik heb de handleiding erbij. Het is een veelzijdig keyboard, het kleine broertje van de Tyros. Hij bezit een style editor om je eigen ACMP-begeleidingen te creëren, en hij heeft USB-aansluitingen voor connecties met USB-sticks of met een computer. Met bijna 800 voices en 176 ingebouwde stijlen (hetgeen dus ongelimiteerd uitbreidbaar is, ligt aan je stick) kun je er alles mee spelen wat je maar wil. Hij heeft altijd in mijn studiootje gestaan, hij heeft helemaal geen gebruikssporen en alles erop werkt alsof hij net uit de doos komt. Richtprijs is 450 euro.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back