Gloomer - Coma / Dark Ambient

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
https://soundcloud.com/gloomer6/coma

Mijn tante heeft een maand en een half in coma gelegen. Nu is ze wakker. Ik ben haar gaan bezoeken.. ik schrok me rot.

Dan er maar een nummertje van gemaakt.. Dark Ambient..

Ik hoop dat jullie het wat kunnen pruimen..

Alvast bedankt !

Gloomer.

He gloomer, kan je er een linkje bij kopieeren? Kan m zo niet luisteren.

Relaxed trekkie! ook al is het niet echt mijn kopje thee.

Sfeervol. Sowieso die begin melodie die wat tokt zeg maar is erg vet, maar loopt misschien wat te snel? Wellicht de hele track wat langzamer zetten qua bpm, ik begrijp dat je het interesant wilt houden maar er gebeurt wel erg veel naar mijn smaak, of teveel op de voorgrond iedergeval. Dat 'monster gemormel' bijv. zou ik wat zachter zetten (echt iets om de sfeer mee te bepalen voor op de achtergrond) misschien een lfo op de panning lekker lui etc.

Hey The Untitled, thanks a lot voor je feed man, is echt fijn om te lezen.

BPM staat op 68, misschien is dat wat snel ja.. Ik zal 'm woensdag eens proberen op 40 bpm ofzo te zetten.

Ok, die "growl" gaat zachter..

Maar dan, "een LFO op de panning" ?? Bedoel je een autopan op bepaalde sounds te zetten ? Zoja, welke sounds dan ?

Thanks again man, van harte !! :okdan:

Best oké. De laatste twee minuten kunnen er wat mij betreft wel af, dan heb ik het wel gehoord. Maar zeker sfeervol idd.

Ik zal hem wat korter proberen maken, of minstens wat interessanter.

Thanks Stupide :D

Ok, die "growl" gaat zachter..

Maar dan, "een LFO op de panning" ?? Bedoel je een autopan op bepaalde sounds te zetten ? Zoja, welke sounds dan ?

Op die growl lijkt me dat wel wat, het is maar een wild idee natuurlijk. Je kan het ook op andere sounds proberen, whatever works. Ik vind het wel een effectieve manier om dingen wat interessanter te laten klinken.

Hi Gloomer,
Tja vind het zeker een aparte track maar zoals enkele voor mij al zeiden soms is het best druk om te volgen..misschien een idee om dingen wat meer uit te spreiden of zoiets??
Idd langzamer zou de track wel meer tot zijn recht komen.
Verder vind ik het zeer goed klinken kan niet anders zeggen.

Goed gedaan man.Alleen niet alles op de voorgrond zetten kwestie van geluid.

Goed gedaan man.Alleen niet alles op de voorgrond zetten kwestie van geluid.

Ik zal een reverbje zetten bij sommige sounds, dan komen ze idd beter tot hun recht.

Thanks a lot Sinew1958 !! :okdan:

Ik kan dit wel smaken. Zo moet je een hele CD bij elkaar componeren en dan vind je steeds een publiek om dat aan te slijten.(al ga je er geen 10duizenden van verkopen hé...)
Nog van dat dus.

Laatst gewijzigd:
Back